snartenkt Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hvorfor skal du avgjøre hva som er viktig? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ikke for å ødelegge stemnningen, men slike artikler hører til se&hør men som sagt, så er det avisene som avgjør hva som er viktig. Liker man slike artikler så går man inn på det, liker man ikke det så er det ikke noe verre enn å ignorere eller ikke trykke på dem. At folk blir sinte av å se slike artikler er phun Glad at vi har Aftenposten! Lenke til kommentar
Alfrid Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Er det ikke bedre å resirkulere pengene, slik at verden ikke står stille? Tenk om alle var som Ingvar Kamprad, som er svært sparsommelig. Hadde jeg også hatt råd, ville jeg nok også unnet meg privatjet, tiden min hadde kostet mye penger, og da hadde pilot, serveringsdamer, jorbaærplukkere, flymekanikere, champagnebryggerier etc fått litt av min kake. hvem ser verdien av å ha madrass av penger, bortsett fra synet og følelsen? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Eg mislikar ikkje Stordalen for det han har oppnådd, men eg mislikar han og trophywifen hans (joda eg veit ho er dr.med) for den jappete livsstilen deira, og ikkje minst det ekstravagante bryllupet i Marokko. Skulle jo tru det var kongeleg bryllup på gang jo! Greit nok, eg er stor tilhengjar av jantelova, og dette innlegget må lesast i ljos av dette. Det er bra at folk satsar og får ting til, men det får no vera makan til publisitet. Dagbladets nettavis hadde i går oppslaget: "NÅ ER DE GIFT!" Uhhh, javel? Er dette noko noregs befolkning har gått og venta på i mange år? Skulle jo nesten tru det utifrå formuleringa. Og VG-nett toppa heile driten med denne krigsoverskrifta: "Stordalens brud er ekspert på sex! Klart for het bryllupsnatt i Marokko" Som om me har lyst til vite dette. /end rant Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Lurer på om dette ekteskapet bare er utad profilering og for å sikre høyverdige og doktorsmarte etterkommere i hotellimperiet. De er begge gift på papiret , men lever livet på hver sin kant ellers? Nei, det kan vel ikke være så ille. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Misunnelse er en synd. Sånne kommentarer røper vanligvis mer om de som fremmer dem, enn dem de rettes mot. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det som irritrer meg er folk som mener kapitalister er onde. Selvfølgelig er Stordalen rik fordi han i dine øyne "utnytter" sine ansatte. Men sånn er livet, aksepter det. Uten en slike folk hadde hele verden gått i dass. Aksepter at vi ikke er kommunster alle mann. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Siden jeg støtter Israel og er i mot muslimsk innvandring, men er kritisk til Stordalens inntjening så gjør det meg til....? Jeg er i hvertfall ikke kommunist. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Misunnelse er en synd. Sånne kommentarer røper vanligvis mer om de som fremmer dem, enn dem de rettes mot. O'store Reverto, hva sier den om meg? Endret 14. juni 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Trenger ikke være kapitalist for å være ond Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Misunnelse er en synd. Sånne kommentarer røper vanligvis mer om de som fremmer dem, enn dem de rettes mot. O'store Reverto, hva sier den om meg? Vil bare bumpe denne jeg, da jeg lurer fortsatt. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Skrujern, gå i deg sjøl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå