Gå til innhold

Flere som irriterer seg over Stordalen og kjendisene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å ødelegge stemnningen, men slike artikler hører til se&hør men som sagt, så er det avisene som avgjør hva som er viktig. Liker man slike artikler så går man inn på det, liker man ikke det så er det ikke noe verre enn å ignorere eller ikke trykke på dem. At folk blir sinte av å se slike artikler er phun :) Glad at vi har Aftenposten!

Lenke til kommentar

Er det ikke bedre å resirkulere pengene, slik at verden ikke står stille? Tenk om alle var som Ingvar Kamprad, som er svært sparsommelig.

 

Hadde jeg også hatt råd, ville jeg nok også unnet meg privatjet, tiden min hadde kostet mye penger, og da hadde pilot, serveringsdamer, jorbaærplukkere, flymekanikere, champagnebryggerier etc fått litt av min kake.

 

hvem ser verdien av å ha madrass av penger, bortsett fra synet og følelsen?

Lenke til kommentar

Eg mislikar ikkje Stordalen for det han har oppnådd, men eg mislikar han og trophywifen hans (joda eg veit ho er dr.med) for den jappete livsstilen deira, og ikkje minst det ekstravagante bryllupet i Marokko. Skulle jo tru det var kongeleg bryllup på gang jo! Greit nok, eg er stor tilhengjar av jantelova, og dette innlegget må lesast i ljos av dette. Det er bra at folk satsar og får ting til, men det får no vera makan til publisitet.

 

Dagbladets nettavis hadde i går oppslaget: "NÅ ER DE GIFT!" Uhhh, javel? Er dette noko noregs befolkning har gått og venta på i mange år? Skulle jo nesten tru det utifrå formuleringa. Og VG-nett toppa heile driten med denne krigsoverskrifta: "Stordalens brud er ekspert på sex! Klart for het bryllupsnatt i Marokko" Som om me har lyst til vite dette.

 

/end rant

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...