FreakAngel Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Etter jeg flyttet inn i et hus med trådløst internett så får jeg opp : Problemer med lasting av side, eller Tilkoblingen ble avsluttet( avbrudt) ? og det får jeg opp HELE tiden. nesten hver gang jeg skal bort fra en side eller inn på en ny kommer dette opp. Trykker på F5 og må ofte gjøre det mange mange ganger før den enedelig kommer seg inn på siden jeg skal på. det er to andre maskiner på nettet her og... den ene blir nesten ikke brukt og den andre brukes til å spille wow. så lurer på... HVA er detta forno tull? Har tilogmed gitt opp å betale regninger fordi hver gang jeg har skrevet inn alt og skal bekrefte betaling så kommer det tom skjerm og den beskjeden... arg... det er nesten umulig å bruke nettet normalt. HJÆLP Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Det kan jo være så ymse. Ustabil router, ustabilt nettverkskort, for mange trådløse nettverk som sender på samme kanal, dårlig firmware på router, ustabil driver til nettverkskort. Bare å velge fritt her. Lenke til kommentar
FreakAngel Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 hmm ja det var jo endel det.. men hva om jeg sier at det samma gjelder de to andre dataene også... og det ble et problenm først da jeg kom inn i huset her med min pc. og nå er det sånn på alle dataene stort sett. hjalp det noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå