Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Millimeter papir fra nettet?


Anbefalte innlegg

Noen som vet om en side på nettet hvor man kan printe ut millimeter papir (Se bilde) med god kvalitet?

Jeg finner en del når jeg google graph paper og printable millimeter paper men de jeg har funnet er det ikke god nok kvalitet på føler jeg.

 

Når jeg ser hvor tynne linjer printeren klarer og printe til vanlig bør ikke dette være noe problem hvis jeg bare finner noe som er av høy kvalitet.

 

Det beste til nå må være Engineering paper her men føler at linjene er litt "blurry" og litt for tykke.

Endret av Qumad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kunne vel fått til en løsning via Excel men da kun med en linje tykkelse / linje farge. Men godt forslag hvis man kun vil ha ett enkelt rutenett så bør dette være en løsning.

Det man ofte ønsker med disse "Engineer paper" er jo og få rutenett på hver millimeter samt hver 10 millimeter enten med en annen farge el.

De papirene man får kjøpt tror jeg også har en inndeling på 5 millimeter

 

Hvis jeg hadde brukt halvparten av tiden det tok meg og skrive dette innlegget så hadde jeg sett at jeg hadde skrevet ut ett A3 ark på A4, samt at man kan velge "line weight" som er stilt på Medium som standard.

Ble litt bedre når jeg printet valgte "ultra thin" og skrev ut A4 på A4

Customgraph sin løsning ble litt bedre da. Men jeg ser fortsatt fra rapporter skrevet ut fra vårt system på jobben i MS Access at printeren klarer og skrive ut enda tynnere linjer enn hva "Ultra thin" lar meg gjøre under Custom graph.

 

Så hvis noen vet om andre sider som tilbyr denne typen ark som kan printe ut enda tynnere linjer enn hva denne klarer så er jeg taknemmelig for alle tips.

Endret av Qumad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...