Gå til innhold

Erfaringer med ChessOn Flex? Og generelle erfaringer med Chess? :-)

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal i disse dager skifte abbonement til et litt billigere enn det jeg har i dag (Telenor FriHet). ChessOn Flex er det beste jeg har funnet hittil. Der får jeg følgende i måneden for kun 267,-:

- 180 ringeminutter

- 800 sms

- 100 mb

- 5 mms

MEN, noen som har spesielle erfaringer med Chess når det gjelder kundesupport, fakturaoversikt o.l.?

Hvis noen har lyst å legge ut et skjermbilde av sin Chess-faktura hadde det vært supert, for å se hvordan Chess løser det (er nemlig ikke helt fornøyd med Telenor sitt oppsett). :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg er og har vært en superfornøyd chesskunde de siste årene, mest fordi jeg og dama bruker chess friends-tjenesten der vi ringer/sender sms gratis til hverandre.

På "min side" har full oversikt over løpende forbruk, fakturaer og tjenester. Du kan også sende 25 gratis sms i måneden. Etter min mening har Chess de beste kundesidene blandt de norske operatørene ( har erfaring fra Telenor, Netcom, Tele2, Talkmore, OneCall og Ludomobil).

Når det gjelder kundesuppert har de svart kjapt på telefon de få gangene jeg har ringt. På e-post bruker de ofte et par dager, men til enkle spørsmål kan du også få hjelp på facebook og twitter :)

Skal prøve og få lagt ut bilder av min side og en faktura i løpet av dagen i morgen :)

Lenke til kommentar

Tusen takk, det hjalp veldig!:) Når du er ferdig med din nedbetaling på 249 kr/mnd, vil da månedsprisen for ChessOn Flex bli 99 kr pluss det forbruket du velger? Eller betaler du kun for fobruket som du velger på chess-siden?:)

Lenke til kommentar

Hmm, ikke min faktura. Svigerinna har Chess OnFlex så tenkte det var greit å legge ut hennes. Har snakka med ho i dag, og nedbetalingen forsvinner når mobilen er nedbetalt ja. Da betaler du bare det faste beløpet for det forbruket du velger. Forbruket kan du endre hver måned på mine sider (det er det svigerinna mi har gjort og det er derfor det kommer flere poster på fakturaen...

Når det de 99 kr er dette bare et eksempel på månedspris fra Chess. Det er det månedsprisen blir hvis du bare velger de laveste "pakkene".

Lenke til kommentar

kan bare si at akkurat nå ville jeg ikke valgt noen andre enn chess. de leverer hva de lover, og prisene kan ingen si noe på. chess tirsdag er også greit om du liker kino. chess bonus poeng også. lurer du på noe får du svar på tlf inne kort tid, og du kan være venn med dem på facebook og da får du svar hele tiden. skikkelig åpen to vei kommunikasjon. det finner du ikke alle steder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...