2bb1 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Hei! Har oppvaskmaskin fra før (som er innebygget i kjøkkeninnredning), og skal nå ha følgende nytt: - Komfyr - Kjøleskap - Vaskemaskin (klær) Noen som kunne hjulpet meg å finne dette i sort farge og helst i samme serie? Det at de matcher til en viss grad er ganske viktig. Endret 12. juni 2010 av 2bb1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hvis du nevner modell og merke, så kunne det hjulpet litt å finne samme serie Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Hvilket merke det er har ikke SÅ mye å si igrunn. Problemet er å finne et merke som faktisk har kjøleskap, komfyr OG klesvaskemaskin i sort. Bosch er eneste jeg har funnet til nå, som har sort på alle tre tingene. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Svarte hvitevarer finnes også fra Gorenje. Husqvarna leverer gode svarte kjøleskap og komfyrer, men har ikke vaskemaskiner. Lenke til kommentar
Waco Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Har selv svart "Grepa" komfyr med induksjon. Kjikk litt innom elprice, elkjøp, expert, lefdal og andre nettsider. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Har sett gjennom Husquarna/Electrolux og AEG/Elextrolux, og fellesnevneren er vel at ingen av de har vaskemaskiner i sort(?). Har sett litt på Gorenje også, men vaskemaskinene deres i sort var lite stilrene (stor variasjon mellom kanter og buer). Tittet innom Elprice, og der fant jeg Bosch kjøleskap og komfyr i sort til en grei pris (6.999,- og 5.999,-). De har også Bosch vaskemaskin i sort, men den koster 12.999,- (ny toppmodell), så det var kanskje litt i dyreste laget. Lefdal hadde ingen vaskemaskiner i sort. Elkjøp hadde én vaskemaskin i sort, også dette Bosch sin nye toppmodell, men de skulle "kun" ha 10.995,-. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Asko har en vaskemaskin i sort som jeg mener ligger til rundt 8.000 kr. De har også kjøleskap og komfyr. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 ASKO hadde veldig flott og stilig kjøleskap, og også komfyren såg grei ut (med unntak av bryterne i sølv som kanskje så litt plastikk ut). Men vaskemaskinen var så som så. Lurer på hvorfor de har laget den så hul i front, ødela jo hele stilen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå