Belthazor Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Da vil jeg si velkommen til [Lenkje fjerna] Jobber med mange flere funksjoner men det er bare å sette i gang å bli størst Håper på litt feedback her Endret 12. juni 2010 av ttt Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Da vil jeg si velkommen til xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Jobber med mange flere funksjoner men det er bare å sette i gang å bli størst Håper på litt feedback her er ikke det reklame ? I så fall om du vil ha kritikk, så er det feil sted på formet. Da vil jeg si velkommen til xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Jobber med mange flere funksjoner men det er bare å sette i gang å bli størst Håper på litt feedback her er ikke det reklame ? I så fall om du vil ha kritikk, så er det feil sted på forumet. Lenke til kommentar
Belthazor Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Ja jeg vil reklamere for spillet mitt.. er dette feil sted? Hvor på forumet skal jeg da reklamere? Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Reklame klint inn midt på siden.., det er jo alltid like stas og sier noe om seriøsiteten. Du får nok spandere på deg noe bedre, ihvertfall så du får et bedre domenenavn. Og ellers er du stor fan av quirksmode ser jeg? Forøvrig: Mafiaspill er vel litt 2005? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 This site has a poor reputation. italicmafia.100webspace.net View rating details and comments Trustworthiness Poor Vendor reliability Poor Privacy Poor Child safety Poor Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Ønskjer du å reklamere på forumet kan du kontakte annonseavdelinga: http://www.hardware.no/artikler/annonsere_paa_hardware_no/8011 Reklame på forumet er elles ikkje lov. Denne tråden blir stengt. Endret 12. juni 2010 av ttt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg