medlem-124997 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Etter at telefonen sluttet å føre anropslogg, og det ikke var instillinger på telefonen ble jeg rådet til å bytte simkort. Jeg gjorde så, men telefonen registrerer fortsatt ikke anropene. Så nå bytter jeg telefon også. Jeg har blitt anbefalt HTC Desire, og den er jo fleske dyr uten abonement. Abonement har jeg aldri hatt før, så nå titter jeg litt rundt på telenor sine sider for å finne det abonementet som passer meg best. Jeg kommer over Telenor Frihet. http://www.telenor.no/privat/mobil/abonnement/abonnement/frihet/index.jsp Virker som et ganske greit abonement egentlig? Noen som har det? Noen haker ved det? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Det er Telenor, det er vel den største haken. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Det er Telenor, det er vel den største haken. Konstruktivt. Mens det for andre er den største fordelen. Frihet er et greit abonnement, om du skal ha Desire så vil jeg anbefale å legge til en datapakke som gir 500 mb til 99 kr mnd. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg har ikke bestemt meg for FriHet ennå. Er det noen som har andre Telenor abonnement og anbefale? (Fattig student) Lenke til kommentar
Cooper Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg har ikke bestemt meg for FriHet ennå. Er det noen som har andre Telenor abonnement og anbefale? (Fattig student) Du kan jo vurdere å bestille med abo (f.eks. frihet) og nytt nummer. Så ber du Telenor låse opp mobilen din, og setter inn det orginale sim-kortet ditt (altså med ditt egentlige nummer). Da må du bare betale månedsavgift (199?) til telenor i 12 måneder (på simkortet du ikke bruker), så kan du bruke (f.eks.) Ludo terningkast 6 eller et annet billigere abonnement på mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå