Visslarr Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hei. Har da tenkt meg å skaffe ett surroundanlegg. Det jeg lurer på er om folk kunne rekommandere noen surroundanlegg. Jeg er ute etter ett surroundanlegg som kan spille musikk som for eksempel Headhunterz, Darious & Finlay og den typen musikk, mere mot techno, hardstyle trance osv. Det må ikke være for dyrt, helst billigst som mulig men også så bra som mulig. Derfor jeg tenkte på att folk kunne rekoommandere flere forskjellige anlegg. Har ett middels lite rom, så kan ikke ha altfor stort surroundanlegg. Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hei. Har da tenkt meg å skaffe ett surroundanlegg. Det jeg lurer på er om folk kunne rekommandere noen surroundanlegg. Jeg er ute etter ett surroundanlegg som kan spille musikk som for eksempel Headhunterz, Darious & Finlay og den typen musikk, mere mot techno, hardstyle trance osv. Det må ikke være for dyrt, helst billigst som mulig men også så bra som mulig. Derfor jeg tenkte på att folk kunne rekoommandere flere forskjellige anlegg. Har ett middels lite rom, så kan ikke ha altfor stort surroundanlegg. nå er jo det meste av musikk spilt inn i sterio da så du bør kansje tenke litt på det før du går ut å kjøper deg et 5.1 eller 7.1 anlegg jeg ville heller da anbefalt å kjøpt et 2.1 anlegg hvis du også har tenkt å spille mye film kan det vere en ide og kjøpe et 5.1 anlegg med to sterke fronthøytalere og en god sub. og heller kansje legge lit mindre penger i bak og senter men alikevel la det stå opent for forbedringer av bak og senter høytalere senere. noen forslag har jeg dog ikke anet enn at jeg kan sterkt anbefale å kjøpe deg et logitech Z5500 som har en del gode funksjoner men samtidig har en god lyd. med dette følger det jo også med en ganske stor og kraftig sub som lager god lyd. og det fine med dette anlegget er at man kan skifte ut høytalerene om man vil. Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Det så veldig fint ut, altså Logitech Z-5500. Var ikke så dyrt heller. Og dette kan man foreksempel koble til XBOX 360, PC, TV og allt mulig, sant? Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Det så veldig fint ut, altså Logitech Z-5500. Var ikke så dyrt heller. Og dette kan man foreksempel koble til XBOX 360, PC, TV og allt mulig, sant? ja du kan koble til det meste, men skal du ha Xbox360 må du enten koble det gjennom en TV med optisk eller coax ut på lyd eller bruke phono utgangene sammenmed en phono hun til 3,5mm jack, merk da får du bare sterio. men ja du kan stortsett koble til alt sålenge det er en ingang som funker. du har vanlige 3,5mm jack plugger like de på en vanelig hodetelefon, som du bruker til å overføre fra PC til annleget om du ikke har optisk eller koaksial utgang på pcen. dette er da tre kabler en for front en for bak og en for senter og sub. bruker du optisk eller koaksial trenger du bare den en kabelen. hvis du skal ha 5.1 lyd på Xbox 360 må du enten ha en tv med optisk eller koaksial utgang eller finne en måte å hente lyd signalet ut av HDMI kabelen. men jeg kan si det at dette er det baste allaround anlegget på markedet til den prisen. jeg kan se om det er noe man kan finne på for å få 5.1 lyd fra Xbox en men det hadde vert til hjelp om du sa hvilken TV du har så kunne leg sett om du får kobla det til der med 5.1 lyd. EDIT: jeg fant ut om du skal koble Xbox 360 til Z5500 må du ha denne: http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360hdmiavcable/ med en optisk kabel. Endret 12. juni 2010 av Bjotte Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Tusen takk. Du har hjulpet meg MER enn nok Dette blir ett kjøp ! Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Tusen takk. Du har hjulpet meg MER enn nok Dette blir ett kjøp ! bare hygelig å hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå