NTT_Raptor Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 hei! er det noen som har noe bra erfaringer med bra gaming lydkort som kan anbefales? har lyst på skikkelig bra lyd når jeg spiller. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Kan først som sist starte med at du også trenger høytalere av OK lydkvalitet før du tenker på selveste lydkortet. Koble til 200 kroners høytalere til top-notch lydkort er så godt som fånyttes. Når det gjelder spørsmålet om selveste lydkortet, så er Creative X-Fi og Asus Xonar lydkortene de beste, mest vanlig og mest populære lydkortene for oss vanlig dødlige. Både Asus og Creative har Xonar og X-Fi lydkort i forskjellig prisklasse og funksjon/kvalitet, slik at du stort mulig finner et kort som passer til din lommebok. Er dessverre noen måneder siden jeg sjekket disse merkene opp mot hverandre, men sist jeg sjekket hadde Creative X-Fi den beste lyden mens Asus Xonar hadde de beste driverene. Lenke til kommentar
NTT_Raptor Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 høytallerne jeg har er 5.1 surround og veldig bra så det skulle ikke være noe problem;) men de lydkortene du nevnte er ikke for dyre? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Vet om en som har dette, tror det skal funka bra. Bruker selv det innebygde i mitt ASUS HK. Er iallefall lyd, men vet det ville blitt 10x bedre med bra lydkort, men har selv bare et eldre ca som dette og det fungerer ikke bra med Win 7. Lenke til kommentar
NTT_Raptor Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 har hatt et creative lydkort før og jeg måtte avinstallere det da jeg fikk win7 64bit fordi det blir bare kluss med driverne. og det jeg ikke liker med creative er nettop dårlige drivere og oppdateringer. dårlig av creative ass. nå bruker jeg lydkortet i asus hk mitt funker greit men lyden har litt etterslep noen ganger da jeg spiller. Lenke til kommentar
Sensiro Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hopper på denne tråden jeg også! Har tenkt å kjøpe nytt headsett (Qpad QH-1339 eller Sennheiser PC330). Syntes da at det var på sin plass å gå til anskaffelse av skikkelig lydkort. Setter da størst vekt på spilling og deretter musikk. Vil helst ikke gå over 1000kr og det må støtte Win7 64bit. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hopper på denne tråden jeg også! Har tenkt å kjøpe nytt headsett (Qpad QH-1339 eller Sennheiser PC330). Syntes da at det var på sin plass å gå til anskaffelse av skikkelig lydkort. Setter da størst vekt på spilling og deretter musikk. Vil helst ikke gå over 1000kr og det må støtte Win7 64bit. Du har ikke engang kommentert svarene over, men bare gir din beskrivelse av samme ting som TS er ute etter? Lenke til kommentar
Sensiro Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Unnskyld Skal se litt på det Creative-kortet. Hvordan er Asus sine kort i den prisklassen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå