thomassit0 Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg lurte på om det fins en måte å kopiere ut all den kule musikken fra GTA-VC , ser at radiostasjonene er pakket inn i *.adf filer... er det noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 http://gta3.gamigo.de/dlfile.php?id=3753 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 den funka ikke enda jeg fulgte readme'n til punkt og prikke... jaja. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 jeg har ikke prøvd den selv da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 På ei fan/modside jeg fant link til via rockstar si hjemmeside (www.rockstargames.com) fantes det en tool til å spille av .asf filene. Men det blir jo isåfall bare som en lang stream uansett, får ikke delt dem opp. Men all musikken er jo lisensiert musikk, så det er bare å finne en FAQ over radiostasjonene på www.gamefaqs.com og kjøpe/laste ned alle sangene. Skal visst finnes et offisiellt soundtrack også (7 cd'r med andre kommentarer mellom sangene enn i spillet). Aner ikke hvordan man skaffer den, sikkert noe Limited Edition-greier. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 (...)Skal visst finnes et offisiellt soundtrack også (7 cd'r med andre kommentarer mellom sangene enn i spillet). Aner ikke hvordan man skaffer den, sikkert noe Limited Edition-greier. Du kan få tak i denne boksen i flere butikker her til lands. Hos Platekompaniet koster den vanligvis mellom 289,- og 329,- Det er den verdt, masse bra musikk og kult utseende på boksen! Bor du på landet kan du alltids bestille fra den siden eller cdon.com (der koster den 419,-) Er du en av de som aldri kjøper ting så er det jo en temmelig smal sak å finne tracklisting på nettet. Lenke til kommentar
geronimo Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 du kan laste de ned med slike fileshare-program, de ligger godt tilgjengelig der :wink: vet ikke hvor mye man kan si på et sånt forum, men jeg brukte edonkey/emule, så kan du vel finne ut resten selv.... Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 http://gta3.gamigo.de/dlfile.php?id=3753 FUnka lett til meg. Du må kjøre programmet i CMD. skriv det som står i readme! Vice*****-****.exe VCPR.*** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå