jocke Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hei, Min gamle skriver sluttet å fungere med Snow Leopard, så jeg må gå til innkjøp av en ny. Tenkte da jeg kunne skaffe meg en multifunksjonsskriver, da jeg stadig har behov for å scanne ting. Jeg lurer da på om det finnes en som har mulighet for å sende scannet PDF pr. epost, uten bruk av en datamaskin? Enten vha. en predefinert epostliste, eller ved at man skriver inn selv. Når det gjelder utskriftskvalitet, er jeg ikke så fryktelig kresen, men skriveren må ha WLAN/Ethernet, samt seperate fargepatroner. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Dette er ikke vanlig funksjonalitet på skrivere til privatmarkedet. Endret 12. juni 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
jocke Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Dette er ikke vanlig funksjonalitet på skrivere til privatmarkedet. Hvorfor er dette relevant til mitt spørsmål? Endret 12. juni 2010 av jocke Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Hvorfor er dette relevant til mitt spørsmål? Godt spørsmål Det jeg tror vidarkri mener er at det er en del av funksjonaliten du spør etter som ikke finne på de vanlige rimelige modellene du finner på Elkjip & Co. Ei heller Binders Staples. Det er mange mulitfunksjonskrivere i dag med WLAN og/eller Ethernet og seperate fargepatroner. Men funksjoner som å sende scan som PDF vedlegg i en e-post finner du nok kun i dyre kontormaskiner på størrelse av en middels kommode. Endret 12. juni 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
jocke Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Men funksjoner som å sende scan som PDF vedlegg i en e-post finner du nok kun i dyre kontormaskiner på størrelse av en middels kommode. Det finnes en haug med multifunksjonsskrivere for privatmarkedet som har støtte for å sende PDF pr. epost, men dette er via programvare på maskiner. Og da forsvinner 99% av poenget Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg har en OKI C5510 MFP, og den kan det du spør etter. Da har skrivern intern adressebok eller du kan skrive inn selv en adresse å sende til. Denne skrivern settes opp med utgående mailserver osv. Jeg bruker dette mye når jeg scanner dokumenter og sender dem til meg selv på mail. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 C5510 ser ut til å ha gått ut av produksjon. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Du har alltids Lexmark Pro805. Koster 2500 hos Lefdal, og da sender man direkte fra printeren, ikke behov for PC'en at all. Pro905 kommer med en ekstra papirskuff. Herlige med 805 og 905 er at den svarte patronen (XL) bare koster 45 kr Lenke til kommentar
jocke Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Du har alltids Lexmark Pro805. Takk for tipset! Til info er ovennevnte modell gått ut av produksjon, og er erstattet av 900-serien. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Du har alltids Lexmark Pro805. Takk for tipset! Til info er ovennevnte modell gått ut av produksjon, og er erstattet av 900-serien. Yep, nærmere bestemt Lexmark Pro 901 - 805 får man gjerne tak i til en rimeligere penge rundt omkring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå