Gå til innhold

Multifunksjonsskriver med mulighet for å sende scannet PDF pr. epost?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Min gamle skriver sluttet å fungere med Snow Leopard, så jeg må gå til innkjøp av en ny. Tenkte da jeg kunne skaffe meg en multifunksjonsskriver, da jeg stadig har behov for å scanne ting. Jeg lurer da på om det finnes en som har mulighet for å sende scannet PDF pr. epost, uten bruk av en datamaskin? Enten vha. en predefinert epostliste, eller ved at man skriver inn selv.

 

Når det gjelder utskriftskvalitet, er jeg ikke så fryktelig kresen, men skriveren må ha WLAN/Ethernet, samt seperate fargepatroner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er dette relevant til mitt spørsmål?

Godt spørsmål ;)

 

Det jeg tror vidarkri mener er at det er en del av funksjonaliten du spør etter som ikke finne på de vanlige rimelige modellene du finner på Elkjip & Co. Ei heller Binders Staples.

 

Det er mange mulitfunksjonskrivere i dag med WLAN og/eller Ethernet og seperate fargepatroner. Men funksjoner som å sende scan som PDF vedlegg i en e-post finner du nok kun i dyre kontormaskiner på størrelse av en middels kommode.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Men funksjoner som å sende scan som PDF vedlegg i en e-post finner du nok kun i dyre kontormaskiner på størrelse av en middels kommode.

Det finnes en haug med multifunksjonsskrivere for privatmarkedet som har støtte for å sende PDF pr. epost, men dette er via programvare på maskiner. Og da forsvinner 99% av poenget :)

Lenke til kommentar

Jeg har en OKI C5510 MFP, og den kan det du spør etter. Da har skrivern intern adressebok eller du kan skrive inn selv en adresse å sende til. Denne skrivern settes opp med utgående mailserver osv. Jeg bruker dette mye når jeg scanner dokumenter og sender dem til meg selv på mail.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...