Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvilken laptop produsent gir best service?

Anbefalte innlegg

Når en kunde kjører en case på garanti har produsenten en frist og flere lover som presser, men ikke på reklamasjon. Her tar service lenge tid, og blir ofte kostbart.

Garanti er ikkje lovfesta i Noreg, det einaste som er sagt om den er at den skal vere meir gunstig for kunde enn det forbrukarkjøpslova er for at det skal kunne kallas garanti. Det er dermed heilt feil å seie at produsenten har ein lovfesta frist for å fikse problemet, då ein garanti ikkje er lovregulert (utover forutsetninga eg har nevnt). Reklamasjonsrett, som er lovfesta (forbrukarkjøpslova), har derimot ein frist (den er rett nok ganske vag (innan rimeleg tid, i PC-samanheng 4-6 veker), men den er der), og den er lovfesta. Eg tvilar ikkje på at ein reklamasjonssak blir liggande lenger på teknikerpulten enn ein garantisak, men så lenge reklamasjonen er reell er det da ingen kostnad for kunde (og om det er kostbart for butikken bryr meg ingen stad).

Så hvordan er det relevant at brukeren min er 18 minutter i de øyeblikket jeg skrev?

Isolert sett er det ikkje relevant. Men du står fram som selgar av eit produkt/varemerke du rosar med fleire påstandar som ikkje har rot i røynda, og dei 18 minutta gjev inntrykk av at du registrerte deg kun for å rose produktet/varemerket. Slikt ser ein frå tid til annen, det har skjedd på Diskusjon før.

Eg kan godt ta feil om det siste, du meiner sikkert dette ærleg og redeleg. Men om Samsung varer så mykje lenger enn andre maskiner ville eg venta med å påstå til Samsung-maskinene har hatt nokre år på baken, og først i 2015 vil me sjå korleis dei vil klare seg gjennom åra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Isolert sett er det ikkje relevant. Men du står fram som selgar av eit produkt/varemerke du rosar med fleire påstandar som ikkje har rot i røynda, og dei 18 minutta gjev inntrykk av at du registrerte deg kun for å rose produktet/varemerket. Slikt ser ein frå tid til annen, det har skjedd på Diskusjon før.

Et lite tillegg til dette; Det skjer på diskusjon.no hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...