mbst Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Hei, skulle gjerne hatt tips om akvarier / ildsteder på BluRay. Gjerne fra feks Amazon, så lenge de fungerer i region B/2 (Norge). Feks http://www.amazon.co.uk/Exotic-Saltwater-Aquarium-Blu-ray-Provided/dp/B000V6LSTA/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=dvd&qid=1276339309&sr=8-3 De fleste jeg finner får varierende omtale. Musikken er for meg helt uinteressant. Bildet må være bra, det bør være stillestående kamera og lang filmsekvens (ikke for kort loop). Klippet fra en omtale: "How hard would it have been to keep the camera running for, say, 30 minutes per tank instead of the paltry 3 or 4 minutes shown here?! I see little point in a fish tank that can't be used for relaxation and this can't because you just start to enjoy the view and it's over! " Endret 12. juni 2010 av mbst Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Det kan virke som at BluScenes sine peis- og akvariumssnutter varer en del lengre, det står i beskrivelsen til BluScenes Coral Reef Aquarium at de dropper litt mat i akvariet etter ca. 18:30 minutter så da varer nok klippet lenger enn dette ihvertfal. Akvariums-Blu-rayen inneholder tre forskjellige akvarier og varer totalt i 62 minutter, så hver av snuttene varer vell i en 20 minutters tid. De har også en Peis-Blu-ray som utifra dems egen beskrivelse virker ganske bra. De er begge til salgs hos Amazon.com, og skal være sone-frie. Link til Akvariums-Blu-ray hos Amazon Link til Peis-Blu-ray hos Amazon Lenke til kommentar
mbst Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Hei! Takk for svar! En av omtalene sier følgende "Seems like they took an HD camera and simply pointed it at a fish tank. HD, yes. Stunning blu-ray colors and clarity. No. " Så, det høres ut som om bildet kunne vært skarpere. Andre tips? Uansett, kan ikke utelukke at jeg bestiller denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå