Sigurdl Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22827505 Har veldig lyst på en Ipad men lurer på om dette er ein trygg anonse, er ein del billigere enn dei andre på finn.. Han vil bare motta på forskudsbetaling og har bare en igjen. Takk for svar Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 siden det er forskuddsbetaling er det aldri trygt, og han nevner ikke hele navnet hans, bosted osv. MEN det kan jo være at det er trygt, problemet er at det ikke er sikkert Spør han evnt. hvor han bor? Mye tryggere å avtale et møte, eller hente det hos personen hvis han ikke bor så langt unna Det er min anbefaling:) Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Har du flere igjen?? av 3g 64gb Sigurd Lende Hilsen Sigurd Lende Hei, Sigurd. Ja, enn så lenge. Stor pågang, men vi har en 3G-modell til deg om du ønsker det. Vi håper å være utsolgt i løpet av helgen. Gi en lyd om du ønsker at vi sender deg en faktura. Ha en god natt! Mvh, Daniel Ok, vil du sende i postoppkrav mot eit tillegg i prisen? Hei, igjen. Jeg skulle gjerne gjort det. Men på grunn av tideligere erfaringer som ikke har vært bra, har vi bestemet oss for å kun benytte oss av forskudd. Med tanke på det faktum at vi uansett får solgt ut alt vi har, innen kort tid. Kan vi faktisk velge. Vi håper, og satser på å være utsolgt i løpet av helgen. Fakturaen inneholder betingelser, og informasjon om kjøpet. Mvh Daniel Føler ikkje det er heilt trygt jeg så tviler på at jeg satser på det Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 siden han ikke er villig til å sende i postoppkrav er jeg rimelig sikker på at dette ikke er trygt. han burde ikke ha noen problemer med postoppkrav, da det er helt trygt for både selger og kjøper får du ikke overtalt han til postoppkrav, og han bare vil ha forskuddsbetaling = styr unna! Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) han burde ikke ha noen problemer med postoppkrav, da det er helt trygt for både selger og kjøper Vel det er ikke helt sant, da det er mange som ombestemmer seg og ikke henter ting i postoppkrav, og da sitter avsender igjen med betyrdelig kostnader for porto+oppkravsgebyt+returporto. Men tilby evt å betale porto/oppkravsgebyr på forhånd, eller bruk FINN's sikre betaling. Endret 12. juni 2010 av kjetilkl Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hvis han mot formodning har klart å kjøpe dette i en stat uten sales tax, så er innkjøpsprisen nå 829 U.S. dollars = 5 379.13493 Norwegian kroner De fleste steder må man derimot ut med 5-10 % sales tax, så jeg tror ikke dette er et reelt tilbud. Spesielt når han kun tar forhåndsbetaling. Det virker og veldig dumt å selge så billig, når de fleste ser ut til å selge for 8000-9500 uten problemer for den modellen. Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hvorfor er det ikke trygt? Mobilnummeret hans står jo der.Du finner hele adressen på telefonkatalogen.no Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hvorfor selger denne Daniel nye iPhone 3GS 32GB til 4300 fra et annet postnummer enn iPadene? Prisen er billigere enn man kan kjøpe iPhone til uten kontrakt i USA, og alle andre steder selges den dyrere: 700 U.S. dollars = 4 542.09222 Norwegian kroner http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22822754 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Jeg ser at firmaet eieren av mobiltelefonen driver med hypnose. - Kanskje de hypnotiserer deg til å betale mere, slik at han tjener penger på det? Endret 12. juni 2010 av kjetilkl Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) litt interessant at han hele tiden sier at han satser på å bli utsolgt før helgen, hvor mange andre bedrifter gjør det? edit: dette lukter fisk. Endret 12. juni 2010 av Ducktoy Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Her er en annen mistenkelig billig annonse, 8900 for en maskin som koster 11700 i USA/15000 i Norge? http://fastbuy.no/index.php/component/option,com_torget/adid,7410/catid,73/page,show_ads/ Lenke til kommentar
Coman Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Som en tidligere brent mann, så vil jeg bare si en ting: Ikke forskuddsbetal om magefølelsen din sier at dette er fishy. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Løsningen er Finn sin betalingsgaranti. Da sitter Finn på pengene til varen er levert og motatt. http://mypayex.no/escrow/info-finn.htm Ønsker ikke selger dette, kan det være noe muffens ja. Men uansett hva du gjør så ikke forhåndsbetal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå