Gå til innhold

Er dette kjøpet av iPad på Finn trygt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-207017

siden det er forskuddsbetaling er det aldri trygt, og han nevner ikke hele navnet hans, bosted osv.

MEN det kan jo være at det er trygt, problemet er at det ikke er sikkert

Spør han evnt. hvor han bor? Mye tryggere å avtale et møte, eller hente det hos personen hvis han ikke bor så langt unna

Det er min anbefaling:)

Lenke til kommentar

Har du flere igjen?? av 3g 64gb

Sigurd Lende

Hilsen

Sigurd Lende

Hei, Sigurd. Ja, enn så lenge. Stor pågang, men vi har en 3G-modell til deg om du ønsker det.

Vi håper å være utsolgt i løpet av helgen. Gi en lyd om du ønsker at vi sender deg en faktura.

Ha en god natt!

Mvh, Daniel

Ok, vil du sende i postoppkrav mot eit tillegg i prisen?

Hei, igjen. Jeg skulle gjerne gjort det. Men på grunn av tideligere erfaringer som ikke har vært bra, har vi bestemet oss for å kun benytte oss av forskudd.

Med tanke på det faktum at vi uansett får solgt ut alt vi har, innen kort tid. Kan vi faktisk velge. Vi håper, og satser på å være utsolgt i løpet av helgen.

Fakturaen inneholder betingelser, og informasjon om kjøpet.

Mvh

Daniel

Føler ikkje det er heilt trygt jeg så tviler på at jeg satser på det

Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017

siden han ikke er villig til å sende i postoppkrav er jeg rimelig sikker på at dette ikke er trygt.

han burde ikke ha noen problemer med postoppkrav, da det er helt trygt for både selger og kjøper

får du ikke overtalt han til postoppkrav, og han bare vil ha forskuddsbetaling = styr unna!;)

Lenke til kommentar

han burde ikke ha noen problemer med postoppkrav, da det er helt trygt for både selger og kjøper

Vel det er ikke helt sant, da det er mange som ombestemmer seg og ikke henter ting i postoppkrav, og da sitter avsender igjen med betyrdelig kostnader for porto+oppkravsgebyt+returporto.

Men tilby evt å betale porto/oppkravsgebyr på forhånd, eller bruk FINN's sikre betaling.

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Hvis han mot formodning har klart å kjøpe dette i en stat uten sales tax, så er innkjøpsprisen nå 829 U.S. dollars = 5 379.13493 Norwegian kroner

De fleste steder må man derimot ut med 5-10 % sales tax, så jeg tror ikke dette er et reelt tilbud. Spesielt når han kun tar forhåndsbetaling.

Det virker og veldig dumt å selge så billig, når de fleste ser ut til å selge for 8000-9500 uten problemer for den modellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...