Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvor mange baller får plass mellom linjen til et fotballmål?

Anbefalte innlegg

Driver å rengner på hvor mange baller som har plass mellom linjen til målet

ikke volum bare areal trenger litt hjelp

Et standard mål = 2,44 * 7,32 = 17,8609 Quadmeter2

Min fotball = 5 ball Radius 10.7 cm eller 11 da

Hva slaks formel må jeg bruke

areal eller surface eller omkrets

jeg brukte areal siden det er den som blir på linjen

3,14 * 10,7 2 = 259,6809429

17,8609 * 0,2596809429 = 4,63 til svar HÆ ? /:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er spørsmålet kor mange ballar du kan leggje mellom stengene i eit fotballmål? Då treng du ikkje korkje areal, overflate eller omkrets, du treng berre vite diameteren til ballane og avstanden mellom stengene.

Er det 7.32m = 732cm mellom stengene, og diameteren til ballane er 2*10.7cm = 21.4cm, får du plass til 732/21.4 ballar, det vil seie 34 ballar.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Er spørsmålet kor mange ballar du kan leggje mellom stengene i eit fotballmål? Då treng du ikkje korkje areal, overflate eller omkrets, du treng berre vite diameteren til ballane og avstanden mellom stengene.

Er det 7.32m = 732cm mellom stengene, og diameteren til ballane er 2*10.7cm = 21.4cm, får du plass til 732/21.4 ballar, det vil seie 34 ballar.

trenger også i høyden å

Lenke til kommentar

Gjer tilsvarande reknestykke for høgda til målet, so finn du kor mange ballar du kan stable oppå kvarandre under tverliggaren. Multipliser dette talet med 34, so finn du er ute etter (om eg har forstått deg rett).

Og ein ting angåande reknestykket du skreiv opp i fyrsteposten, som eg ikkje tenkte over tidlegare:

Når du skal gjere om frå kvadratcentimeter til kvadratmeter, er det ikkje berre å dele på 100, du må dele på 100*100: Sidan 1m = 100cm, er (1m)^2 = (100cm)^2 = 100*100cm^2 = 10 000cm^2.

I tillegg skal du ikkje gange, men dele. Det totale arealet er 17.86m^2, og kvar ball tek opp ~359cm^2 = 0.0359m^2, so antal ballar det er plass til er 17.86/.0359.

Merk at om du rekner ut antal ballar på den måten vil du få eit høgare tal enn med måten eg forklarte. Grunnen til det er at din metode ikkje tek hensyn til at ballane faktisk er runde, slik at når du legg dei inntil kvarandre vert det litt mellomrom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...