luCkySeven Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg skal på bartenderskole i London snart og så på en vinsmakerskole, er veldig interessert i vin, øl og sprit. Men for 1 år siden tok jeg en tungepiercing og har ikke hatt noe problemer med den. Men jeg tok en "blind" drikketest for å sjekke om jeg kunne kjenne igjen smakene på forskjellige jus og safter osv. Noen bommet jeg totalt på, så det jeg egentlig lurer på er om det er noen som VET! om en piercing kan svekke smaksløkene? Og hvis den gjør det, er det noen måte at smaksløkene "fikser" seg igjen hvis jeg tar ut piercingen og lar hullet gro? Har lest litt på nettet men mange som sier så mye forskjellig... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Har en vennine som sa at smaksløkene hennes ble dårligere med piercing, men jeg regner med at det er nerver og når de er ødelagt så er de ødelagt for alltid. Men jeg vet ikke dette for sikkert men anbefaler deg heller en annen form for profesjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå