Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

vil ha kjæreste

Anbefalte innlegg

hei ja.

Jeg har aldri hatt noe særiøst forhold til en jente før. Og synes at det er på tide, kanskje noen synes at det ikke er på tide, men jeg synes det. Jeg er 16 år. Jeg mange jenter på radaren, men jeg kan med nesten 100 % sikkerhet at ingen av de liker meg. Har fått god kontakt med noen jenter det siste halvåret, men siden jeg er sjenert, har jeg ikke turt å spørre om vi skal finne på noe, så dermed har jeg endt opp i dennne berømte vennesonen. Har prøvd å finne en jente jeg liker på nettby, facern eller sukker. Men uten hell :(

Noen som har et tips eller to til meg om hvordan jeg skal gå frem, uten å havne i vennesonen hele tiden.

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg syns du skal slappe av og ikke stresse med de kjærestegreiene. jeg fikk min første kjæreste da jeg var 19, nå har jeg en ny en. og det er faktisk mye kulere å kun ha en eks enn 5... så start sent! du har ekstremt god tid til å finne deg en jente. Og når du finner deg en så går det naturlig. Det er ikke noe man skal stresse med, hvertfall ikke når du er så ung.

Jeg vil ikke anbefale å finne deg kjæreste på internett med mindre du er 55 år og skilt...

det eneste som hjelper er bare å snakke med de, be de ut osv.. og om det bare føles dumt når du tilslutt er med de ut, så er det bare sånn det er.

Men ikke stress, du har goooooooooooooooooooooooooooooooooooooood tid, og kommer til å møte maaaaange andre søte jenter senere!

Lenke til kommentar

Hvorfor vil du ikke anbefale meg å finne kjæreste på nettet?

Fordi du er ung og kan finne deg en i din omganskrest? Jeg vil heller foreslå at du møter noen nye folk og prøver å flørte med dem først. Les litt opp om hvordan man flørter og hva man skal gjøre og hva man ikke skal gjøre. Dereter prøv det i praksis.

Lenke til kommentar

Hvorfor vil du ikke anbefale meg å finne kjæreste på nettet?

Fordi du er ung og kan finne deg en i din omganskrest? Jeg vil heller foreslå at du møter noen nye folk og prøver å flørte med dem først. Les litt opp om hvordan man flørter og hva man skal gjøre og hva man ikke skal gjøre. Dereter prøv det i praksis.

Er det ikke bra at jeg møter noen på min egen alder og min omgangskrets? Selv om man prøver lykken på internett betyr det ikke at alle man møter der er fra andre siden av landet.

Lenke til kommentar

Fordi å møte folk gjennom nettet kan virke litt falskt. Begge to har lagd et inntrykk av hverandre, og begge to har vist frem en side av seg selv på nettet. I RL blir det vanskelig å prøve å holde seg til den siden.. Man er jo gjerne mer pratsom på nettet.

Og det eneste du da kommer til å tenke på er hvordan du skal klare å bli sammen med henne fortest mulig, og ikke hvordan bli ordentlig kjent med henne først.

Jeg har møtt en gjennom internett, men så var vi venner på internett i over ett år før vi fant ut at vi likegjerne bare kunne møte hverandre. (og det var som venner da)

Et bekjentskap bør ikke starte med *vi møtte hverandre fordi vi begge ser etter en potensiell kjæreste i hverandre*

Jeg kan skjønne internettdating når det gjelder 55 år gamle folk, men ikke 16 åringer.

Bli ordentlig kjent med noen jenter i omgangskretsen din først!

Du kan jo gjerne prøve å møte noen over nettet, men det er nok sjeldent det vil funke ordentlig bra.. (har gjort sånn selv da jeg var yngre... seriøst, never again -.-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...