Carisma'03 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hei! Jeg driver en del med bilstereo, og jeg har spilt litt høyt noen ganger, men allikevel ikke 'farlig høyt'. Men jeg liker å ha litt volum når jeg kjører... I det siste har jeg oppdaga at mitt høyre øre er fryktelig følsom for (særlig sang/stemmer) i et visst frekvensområdet (antakelig mellom 1 og 2khz)... Noen A'er og sånt i diverse sanger virker som at bare skjærer inn i huet mitt. Jeg lurer så på; kan dette være en hørselskade jeg har pådratt meg, eller "starten på noe"? Håper på svar, da dette er veldig slitsomt... Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Kan legge til at jeg hørte på samme sangen som igår nå, inne, og da var det ikke ubehagelig. Virker bare som at det er i bilen øret mitt sliter...? Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Glem dette, det viser seg at jeg sliter med noen refleksjoner i bilen, så det gjelder anlegget og ikke øret... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå