Gjest Slettet+513 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Jeg har dette systemet: PSU: Corsair 650 Watt Moderkort: AM3 ASUS M4A89TD PRO/USB3 RAM: AM3 1600 Mhz Kingston HyperX DDR3 CPU: AMD Phenom II 965 BE 3.4 Ghz GPU: GTX 285 MSI OC Så det jeg lurte på er om det ville gi maskinen ekstra boost å bruke ett GTS 250 twin frozr som dedikert PhysX kort? Kanskje PSU'en er for liten jeg vet ikke. Kjøpte kortet av en venn som ikke har bruk for det lenger. Endret 11. juni 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Har installert det andre kortet nå. til nå ingen problemer. Noen som tror PSU vil gi meg problemer? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Vanskelig å si etter som det ikke er snakk om SLI, et single GTX 285 system drar ca 480 W, så kommer strøm forbruket til GTS 250 i tillegg. Kan hende du kommer opp mot 600 W totalt så 650 W PSU burde holde, men det er kun gjetting fra min side. Kommer an på hvor mye PSU kan levere på railene til kortene. Fordelen med å ha dedikert PhysX kort sier jo seg selv. Det ene kortet tar seg av 3D oppgaven mens det andre fikser PhysX delen. Så ingen av dem behandler begge deler dermed burde spill og programmer som benytter PhysX bli raskere. Men jeg er ingen ekspert på Nvidia kort når det er sagt. Endret 12. juni 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
007CD Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ett dedikert PhysX er bortkastet den dag idag. Er så veldig få spill som støtter PhysX i hardware som kreves for å utnytte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå