spetwols Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Yo. Starta trenings logg forrige uke, og fikk en del kritikk. ^^ Blandt annet at jeg burde bruke ryp istedenfor. Jeg har fått dette opplegge av min personelig trener. Jeg har trent rundt 2 år til sammen. Startet serriøst i slutten av april med dette opplegge. Og jeg har har MEGET stor og positiv fremgang siden april. Økt veldig mye. Er super fornøyd med opplegge. Ønsker kritikk om kansje hva som bør endres kansje. Nå er ikke dette fullsteninge opplegge, fordi jeg ikke har opplegge her, så det er skrevet rett ut av hode. ^^ SAgt, så endrer jeg litt på øvelsene innemellom. Kjører ikke samme øvelsene for evig tid så klart. Kan gå 1 eller 2 uker så bytter jeg øvelse. Er 16 år og 78 kg. Mandag – Skuldre og Biceps Mageopplegg Skulderpress Sidehev 3x08 Fronthev 3x08 omv.pecdeck 4x10 Stå. armcurl 3x10 Konsentrasjons-curl 3x08 Scottcurl 4x10 (Kjører ikke de 2 øvelsene samme dag) Stå.hammer Tirsdag – Bryst og Triceps Benkpress 4x10 Skråbenk 4x10 Flies/cable 3x12 Negativ 3x10 Dips 4x15 Pushdown 3x10 Sittende fransk 3x12 Torsdag - Rygg & Nakke Front Pulldown 3x10 Foroverbøyd roing 3x08 Nedtrekk med smalt grep 3x08 hantelroing 3x08 Markløft 3x08 shrugs 3x08 Lørdag - Ben Mageopplegg Knebøy 3x10 Utfall 3x10 Beinpress 3x08 Liggende lårcurl 3x08 Endret 11. juni 2010 av spetwols Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Eg skal ikkje gjere deg pissed ved å klage, men eg vil framleis seie det er for mange isolasjonsøvelser. Og i tillegg seier du at du bytter øvelser kver andre veke, det er no ikkje poeng i.. sjå stronglifts.com viss du vil, står mykje nyttig om korfor du bør helde på samme øvelsane lenger. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvis du har økt veldig mye og er superfornøyd, hvorfor vil du da ha kritikk på opplegget? Finn et program fra veiledning for nybegynnere. Det er mye feil i opplegget har listet nå. Du trener skuldre dagen for bryst, og det sier seg selv at det er feil. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Eg skal ikkje gjere deg pissed ved å klage, men eg vil framleis seie det er for mange isolasjonsøvelser. Og i tillegg seier du at du bytter øvelser kver andre veke, det er no ikkje poeng i.. sjå stronglifts.com viss du vil, står mykje nyttig om korfor du bør helde på samme øvelsane lenger. Takk for svar. Ja det er mulig jeg har noen isolasjonøvelser. Samtidig for øyeblikket nå, så har ikke jeg tenkt til og bli kjempe stor. Bare holde meg i form. Så jeg ser ikke noe problem i det. Å nei, jeg bytter ikke øvelser hver andre uke ? ^^ Er ikke det jeg sa. Men jeg kjører samme øvelsene en peroide, så hender det jeg endrer noen ganger for å få litt variasjon. Hvis du har økt veldig mye og er superfornøyd, hvorfor vil du da ha kritikk på opplegget? Finn et program fra veiledning for nybegynnere. Det er mye feil i opplegget har listet nå. Du trener skuldre dagen for bryst, og det sier seg selv at det er feil. Haha lol. Si en film skaper er perfekt fornøyd med filmen sin. Trur du fortsatt han ikke vil ha kritikk ? Eller en maler for den sagt skyld... ^^ Jeg har fått hjelp med opplegge av en kropsbygger som driver gymen her, og han har holdt på med dette i nærmere 4 tiår. Så jeg vil heller stole på han, fremfor deg. Men uansett, takk for svar. Hyggelig uansett for tilbakemeldinger. Og det er mulig det opplegge jeg skrev er litt feil, fordi det kom rett ut av hode mitt og ikke lappen med øvelsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå