Gå til innhold

Noen som har erfaring med SyncMaster P2470?

Anbefalte innlegg

Godt i gang med å få et veldig dårlig inntrykk av både denne skjermen såvel som Samsung generelt.

Kjøpte idag en tilsynelatende grei drømmeskjerm til bruk for både PC (DVI) og PS3 (HDMI), nå har jeg sittet i snart 3 timer med denne skjermen og jeg føler trangen til å kaste hele driten ut vinduet.

Det virker som om skjermen ikke registrerer at den skal stoppe på ett input, ikke cycle gjennom alle de forskjellige. Jeg prøvde å koble den i pcen, da brukte den et par minutter på å komme igang før den viste bilde i ca. 20 sekunder og sa god natt. Eneste som fungerer er å slå den av og så på igjen, da kommer bildet tilbake men kun i et par sekunder.

Prøvde å koble den til PS3'en min med samme resultat, den gikk fra Analog (svart skjerm) til Digital (svart skjerm) og til HDMI, den viste PSHome menyen osv som vanlig før den igjen gikk i svart, nå er både jeg og tålmodigheten min ved veis ende så da går jeg til dere.

Noen i det hele tatt som har erfaring med dette?

edit: Når jeg i tillegg går på Samsungs sider og ikke finner en damn shit av hjelp til dette produktet eller i det hele tatt noe om produktet så begynner jeg å lure på hva de driver med...

Endret av DragonsHeaven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres ut som noe som kan uheldigvis være et problem på noen få skjermer (samme hvilket merke), at det er problemer med backlight-en. Om du prøver se fra forskjellige vinkler, ser det ut som et svakt bilde er på skjermen? Om du bare kobler til strøm, får du da en typisk feilmelding på skjermen som ber deg om å sjekke tilkoblingene? Hva skjer om du prøver benytte menyen(e) når den er svart? Power lighten, har den en konstant farge? Forandrer den farge når den går fra bilde til ingenting?

Personlig ville jeg nok tatt den tilbake som feilvare og fått en ny en. Du skal nok være veldig uheldig om du får to skjermer på rad med et slikt problem.

Endret av NVaage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...