MasterS Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Heisann. Jeg trenger litt hjelp til å finne en telefon til madammen og meg som kan synce kalenderne opp mot hverandre, samt mot google kalender. hun er ikke den som liker de mest avanserte telefonene, men liker å ta litt bilder, spille litt, surfe, sjekke mail og andre småting som jeg har glemt. Jeg er mer av teknofriktypen som elsker nye duppeditter osv... Har kikket litt på Desire og liker den, spesielt med android, men tror kanskje den blir litt for avansert for madammen. Det neste jeg tenkte på var iphone 4, evt iphone 3gs. Trenger litt hjelp og tips til dette. Håper på mange svar. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Desire er nice.. Hva med SE x10 mini til henne? Så lenge begge har Android så er det med kalendersynk. Ikke noe problem Edit: eller hva med samsung galaxy spica? Litt mer avansert enn x10 og en del billigere hvis du kjøper den fra telenor (som er nevnt i flere tråder her) Endret 11. juni 2010 av Stagga89 Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Synes ikke spica falt helt i smak. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 HTC Legend kan jo vurderes - penere enn Desire, ellers stort sett samme greiene (med mindre skjerm og tregere prosessor). Tviler på om det blir for avansert, Android-telefoner er ganske enkle å bruke. Ellers vil nok helt sikkert iPhone 4 falle i smak - men da snakker vi ventetid og en helt annen prisklasse. IPhone 3GS blir kanskje litt kjedelig å kjøpe nå som den er "på vei ut". Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Liker faktisk facetime appen. Ser for meg sitte på et hotell i europa en eller annen plass, og koble seg opp på wifi og snakke med de hjemme "live" uten å betale for mye. Er det noen andre telefoner, android, som kan eller har et program for det ? Eller bruker de fleste bare skype.. Endret 13. juni 2010 av MasterS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå