fcuk_IT Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hei, jeg holder på å sette sammen en pakke for en bekjent - vi begynner å nærme oss 47000,- totalt og vedkommende lurer naturligvis på om det er noe rabatt å hente? Jeg har ingen aning da jeg er altfor sky til å prute Hva tror dere? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Sjelden jeg handler for så mye, men vil tro det skal gå an å prute litt... Kan en ikke finne betraktelig rimeligere pakke på nett? Evt. sammenligne pris på nett, som grunnlag for pruting:) Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Sjelden jeg handler for så mye, men vil tro det skal gå an å prute litt... Kan en ikke finne betraktelig rimeligere pakke på nett? Evt. sammenligne pris på nett, som grunnlag for pruting:) Det skiller lite på pris mellom butikk og nett i dette tilfellet. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Er sikkert bedre å spørre i butikk enn her... Når det er sagt, ta med deg listen over utstyr og lever inn i et par ulike butikker og be om tilbud. Kan jo hende det skjer noe. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg tror det bør være rom for å få noe rabatt. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ingen grunn til å prute, men som rogkas sier; lag en liste som dere leverer til et knippe butikker og spør om å få pristilbud. Om dere har en favorittbutikk kan dere gå tilbake dit med det laveste tilbudet og spør hvor nærme de kan legge seg. Runden er ikke over når tilbudene er returnert, det er da moroa begynner Lenke til kommentar
morlie Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Tja, hadde det vært jeg som solgte den pakken der så kunne jeg vel kanskje vurdert å slenge med ett UV-filter (Hama selvsagt) og kanskje, 30% av på ett minnekort? men fra tull til seriøs, burde være rom for "pruting", men selvsagt, alt er relativt, hva slags utstyr det er osv. så gjør som det blir nevnt over her, ta med en liste (gjerne uten pris) og si at du ønsker en pakkepris/pristilbud på nevnte varer, og gjør du det i fler butikker, så blir nok prisen lavere også skal du se=) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Det kommer også litt an på antall ting du skal kjøpe - er det hus og en tre-fire toppobjektiver kan det nok være prutingsmonn, men ikke hvis beløpet er for er ett enkelt Leicahus eller en enkelt supertele.. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Send en mail med listen til forskjellige nettbutikker også. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Fortjenesten forhandlere sitter på når det kommer til Leica M8/9 er gedigen i forhold til mye annet på markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå