mopani Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hei Jeg har lyst til å kjøpe en fm sender til bilen min. Det eneste jeg er i tvil om , er om fm senderen vil fungere, med tanke på at det bare er "skurr" på radioen min, på alle kanalene. Vil det da funke med en fm sender som jeg kobler opp via en ipod/mobiltelefon? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvorfor er det bare skurr på radioen din? Fordi de er ingen radiostasjoner som sender, eller er mulig å ta inn i området, eller fordi mottakeren i radioen ikke virker? (PS: Er du sikker på at den er stilt inn på FM og ikke AM ?) Dersom mottakeren i radioen er gåen nytter det jo lite med egen sender. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Du kan jo skjekke at kabelen fra antennen din står i spilleren din. Kjørte rundt i 2 år i troa på at antennen i bilen ikke virket, helt til jeg skulle selge bilen å tok ut spilleren. Da så jeg at det bare var kabelen til antennen som ikke var plugget i.. Edit: for å svare på spm ditt, så må spilleren din kunne mota FM signaler for at en FM sender skal kunne sende musikk til spilleren Endret 11. juni 2010 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå