Gå til innhold

Hvorfor får man en roman til kvittering hos Elkjøp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det begynner og bli heilt vanleg med a4 ark som kvitering. Synest det går rette vegen, mykje lettere og ta vare på. Grunnen til at navnet ditt skulle stå på er fordi dei lagrer kjøpet slik at du om 2 år kan komme og reklamere på ruteren selv om du har glemt kvitteringen.

Lenke til kommentar

Etter min oppfatning er dette et stort fremskritt.

Har tidligere hatt problemer med dokumentasjon med kassalapp av dårlig papir og uleselig etter kort tid med blekket som var benyttet.

Mye lettere å arkivere en A4 side som andre har vært inne på.

Lenke til kommentar

Sant at bongene ikke er helt gode til å holde på teksten. Men det er derfor det er så fint med å ha alt lagret i systemet - kan hente kvitteringen frem når som helst - i hvilken Elkjøp som helst! Men det er nok fordi folk flest kaster kvitteringene at man stort sett går over til bongskriveren. Vil man ha en kvittering man kan sette i permen går det fint ann å spørre om det :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

skulle heller fått kvitteringene på e-post <.<

 

Det finnes et system for lagring av kvitteringer på nett, altså butikken laster opp kvitteringene på en nettside.

Jeg leste det for en god stund siden, og at det ble prøvd ut i flere butikker i et europeisk land.

 

Link til dansk selskap som driver på med eKvitteringer.

 

Jeg liker at kvitteringene er på A4 ark, mye enklere å sortere/arkivere.

Lenke til kommentar

De er mye greiere å aktivere.

 

Et tips om man skal arkivere andre kriveringer av mindre format er jo å tape den fast til et A4 ark (eller lime) så arkivere den.

Er dere redd for at blekket falmer, da er det bare å kopiere kviteringen før det skjer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...