Slipstream Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hei Jeg kjøpte nettopp en liten switch hos Elkjøp nå i kveld. Sammen med switchen fikk jeg en kvittering på et helt A4-ark med navnet mitt og en dokusåpe drama på baksiden. Hva er egentlig greia med disse enorme kvitteringene til Elkjøp? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg syns de er greie de kvitteringene ! Ber kvalitet på de også ! Syntes flere burde begynne med slik kvittering Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det begynner og bli heilt vanleg med a4 ark som kvitering. Synest det går rette vegen, mykje lettere og ta vare på. Grunnen til at navnet ditt skulle stå på er fordi dei lagrer kjøpet slik at du om 2 år kan komme og reklamere på ruteren selv om du har glemt kvitteringen. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det er din forsikring viss noe skjer med varen. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Og hvis du har litt orden i papirene dine, så er de veldig enkle å sette i permer. ~ Mortis Lenke til kommentar
reor Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Etter min oppfatning er dette et stort fremskritt. Har tidligere hatt problemer med dokumentasjon med kassalapp av dårlig papir og uleselig etter kort tid med blekket som var benyttet. Mye lettere å arkivere en A4 side som andre har vært inne på. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Expert gir vel også ut A4 kvittering ? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Morsomt at dere sier det er fremskritt, for dette er noe Elkjøp nå går bort fra. Alle butikker skal i løpet av året kun skrive ut kvitteringer som bonger. Om man vil kan man selvsagt få en utskrift på A4 og, men den matriseskriveren som skriver de tjukke kvitteringene er ganske dyr i drift... Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 skulle heller fått kvitteringene på e-post <.< Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Men de gamle bongene er jo helt forferdelig kvalitet på. Ikke lang tid det tar før man ikke kan se hva som står der, og hva hjelper det med kvittering da ? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Sant at bongene ikke er helt gode til å holde på teksten. Men det er derfor det er så fint med å ha alt lagret i systemet - kan hente kvitteringen frem når som helst - i hvilken Elkjøp som helst! Men det er nok fordi folk flest kaster kvitteringene at man stort sett går over til bongskriveren. Vil man ha en kvittering man kan sette i permen går det fint ann å spørre om det :-) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hvis dere bare husker å si navnet deres når dere kjøper, trenger dere ikke å ta vare på kvitteringen. Jeg synes ikke de store kvitteringen har noe formål, lite miljøvennlige er de også. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Lureste jeg gjør for å holde orden er å skanne inn kvitteringene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 skulle heller fått kvitteringene på e-post <.< Det finnes et system for lagring av kvitteringer på nett, altså butikken laster opp kvitteringene på en nettside. Jeg leste det for en god stund siden, og at det ble prøvd ut i flere butikker i et europeisk land. Link til dansk selskap som driver på med eKvitteringer. Jeg liker at kvitteringene er på A4 ark, mye enklere å sortere/arkivere. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 De er mye greiere å aktivere. Et tips om man skal arkivere andre kriveringer av mindre format er jo å tape den fast til et A4 ark (eller lime) så arkivere den. Er dere redd for at blekket falmer, da er det bare å kopiere kviteringen før det skjer Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 skulle heller fått kvitteringene på e-post <.< Jepp, kjøpte et etui til min iPhone på Apple Store i Glasgow, og når jeg betalte fikk jeg sendt kvitteringen på email. Hvem ønsker frivillig å måtte ta vare på masse papir? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 bra med a4 kvitteringer! Da er de mer synlig og vanskeligere å miste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå