andreasen123 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Er det sant det at om man er på min alder (14 år) må man ha foreldre med seg på konsert? eg vil gjerne gå på mark knopfler konsert no den 14 juni, men mor mi sei eg ikke slepp inn alene på grunn av alkoholservering. Det er ikke satt 18 årsgrense på konserten. Er dette sant? ( håper på kjapp respons ) Endret 11. juni 2010 av andreasen123 Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ifølge nettsidene deres står det at evt. aldersgrenser vil bli opplyst på nettsiden, og fant ikke noe på den aktuelle konserten. Så jeg vil foreslå at du ringer Vestlandshallen og spør. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 LØRDAG 12. og SØNDAG 13. JUNILørdag og søndag er uten aldersgrense. Barn under 5 år: gratis. Barn fra 5 til og med 12 år, som er i følge med voksne: barnebillett til redusert pris (kr 100 + bill.avg.), Alder fra og med 13 år: vanlig dagspass. Det selges ikke flerdagerspass for barn. Husk hørselvern. Det er særlig viktig for barn. Barn bør ikke stille seg i sonen nærmest scenen, hvor det kan oppstå press. Og pass på å dra dit den 13. juni. Kommer du 14. juni blir det i hvertfall ingen konsert på deg. Lenke til kommentar
magb Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Uifra dialekt og dato tipper jeg trådstarter hadde tenkt seg til vestlandshallen og ikke Norwegian wood, og da er det faktiskt riktig med den 14. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Mark Knopfler kommer du fint inn på. Hvis du er redd for å ikke komme inn så send meg en PM med nr ditt. Så kan du gå inn sammen med oss Jeg pratet om Norwegian wood. Endret 12. juni 2010 av Nopros Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Uifra dialekt og dato tipper jeg trådstarter hadde tenkt seg til vestlandshallen og ikke Norwegian wood, og da er det faktiskt riktig med den 14. Lenke til kommentar
Konglomat Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Bare meg som reagerer på at en person under 14 år er fan av mark knopfler? Respect! unge menneske 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ja, kredit for den gode musikksmaken din. Jeg er selv fjorten og. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Ohhyeah, kan ihvertfall si at Mark Knopfler var helt herlig digg! - 16 år.. Lenke til kommentar
magb Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Du kan bare glede deg, det var helt sinnsykt på Norwegian Wood i går. Vurderer nesten å pakke sekken og kjøre til bergen, men så var det eksamen da Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Norwegian Wood var awesome! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå