runela Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg og min samboer skal til Luleå i Sverige i sommer. Skal bo 3 netter på Elite Stadshotellet. Noen som har noen anbefalinger på hva vi burde få med oss i området. Har fått med meg at de har verdens største biltema der. Så dit skal vi i hvertfall. Noe romantiske eller morsomt og finne på der? Evt. andre aktiviteter og finne på? Skal dit i midten av juli. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Vært der flere ganger. Dette var dog da var liten (mellom 5-15år). Mormor og Morfar bodde i området. Du kan f.eks dra på teknisk museum som ligger der mener jeg. Dette er jo spennende hvor man kan prøve mye rart osv. Mener det heter "Tecknikens hus". Hvis dere har med dere bil, kan dere kjøre til Boden, en "by" som huser Sveriges største innendørs badeland kalt "Nordpolen" med 30 grader i bassengene året rundt og en del rutsjebaner med tidtakning . Ellers har jeg ikke oppholdt meg så mye i selve Luleå, egentlig kun landet på flyplassen der x antall ganger. Som forøvrig er ganske trist, mindre enn Torp og Rygge og den eneste rutetrafikken til utlandet er vel til Murmansk sist jeg var der, som forøvrig er et par år siden. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Vet jeg bumper en gammel tråd nå, men har samme "problemet Jeg og min samboer skal til Luleå i Sverige i sommer. Skal bo 3 netter på Elite Stadshotellet. Noen som har noen anbefalinger på hva vi burde få med oss i området. Har fått med meg at de har verdens største biltema der. Så dit skal vi i hvertfall. Noe romantiske eller morsomt og finne på der? Evt. andre aktiviteter og finne på? Skal dit i midten av juli. Vet jeg bumper en gammel tråd nå, men har samme "problemet". Lurer på hva du gjorde i Luleå, Sigarotek? Skal dit selv med madammen nå i slutten av Juli. Lenke til kommentar
runela Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 Vet jeg bumper en gammel tråd nå, men har samme "problemet Jeg og min samboer skal til Luleå i Sverige i sommer. Skal bo 3 netter på Elite Stadshotellet. Noen som har noen anbefalinger på hva vi burde få med oss i området. Har fått med meg at de har verdens største biltema der. Så dit skal vi i hvertfall. Noe romantiske eller morsomt og finne på der? Evt. andre aktiviteter og finne på? Skal dit i midten av juli. Vet jeg bumper en gammel tråd nå, men har samme "problemet". Lurer på hva du gjorde i Luleå, Sigarotek? Skal dit selv med madammen nå i slutten av Juli. ja hva gjorde vi der :s hehe Vi var på planetens største biltema, kanskje ikke verdens mest romantiske ting men var morsomt for meg da Vi gikk noen turer i parken og gikk mye langs den lange bryggekanten, var koselig der om kvelden. Var noen bra utesteder hvis man føler for noe øl. Gikk en god del i butikker i sentrum også og en STOR handel på systembolaget! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Vet jeg bumper en gammel tråd nå, men har samme "problemet Jeg og min samboer skal til Luleå i Sverige i sommer. Skal bo 3 netter på Elite Stadshotellet. Noen som har noen anbefalinger på hva vi burde få med oss i området. Har fått med meg at de har verdens største biltema der. Så dit skal vi i hvertfall. Noe romantiske eller morsomt og finne på der? Evt. andre aktiviteter og finne på? Skal dit i midten av juli. Vet jeg bumper en gammel tråd nå, men har samme "problemet". Lurer på hva du gjorde i Luleå, Sigarotek? Skal dit selv med madammen nå i slutten av Juli. ja hva gjorde vi der :s hehe Vi var på planetens største biltema, kanskje ikke verdens mest romantiske ting men var morsomt for meg da Vi gikk noen turer i parken og gikk mye langs den lange bryggekanten, var koselig der om kvelden. Var noen bra utesteder hvis man føler for noe øl. Gikk en god del i butikker i sentrum også og en STOR handel på systembolaget! Tur på Biltema blir det ja! Skal innom et flymuseum (?) og kjøre flysimulator også! Hva syntes du om hotellet foresten? Skal på samme. Føles nesten som jeg går i dine fotspor nå. Lenke til kommentar
runela Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Hotellet var fint det, litt trang parkeringsanlegg men ellers greit hotell;) Får nok en fin tur, dere får ha god ferie og så får du bare si ifra om det er noe mere du lurer på^^ Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Luleå er en kjempekoselig by. Prøv å få med deg en skjærgårdstur. http://www.lulea.se/forbesokare.4.1b3cca0010971c286d280005518.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå