Gå til innhold

smallville noe å se?

Anbefalte innlegg

Hey

vurderer å skaffe meg smallville, ser dem har kommet opp i mange sesonger..

Hvordan er denne serien igrunn? huska jeg så sesong 1 når den var på tv for 100 år siden, men har aldri fulgt med på denne.

Så er den verdt å se?

andre serier jeg liker er

supernatural.

dexter.

heros

terminator,

chuck

alias.

the wire.

numbers.

4400.

oz.

king of queens

kyle xy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg elsker Smallville, men mange har falt fra. I starten var det om Clark Kent som tenåring, men fyren er jo over tretti allerede. :p Etterhvert ble Green Arrow fast inventar, og etter det har det gått mer og mer over til Superman-universet. Riktignok har han ikke drakten ennå og kan ikke fly, men vi har hatt ganske mange superhelter og superskurker. Det igjen gjør at mange mener det har mistet fokus, mens andre (som meg) mener det blir bedre og bedre.

Lenke til kommentar

er det basert på den andre tv serien som gikk på tv2?

der louse lane var med men hun og ingen andre skjønte at han var superman?

du sitter liksom å iriterer deg at ingen skjønner noen ting?

eller er denne serien litt bedre enn som så?

vis du skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar

Når "lærte" supermann å fly egentlig? I de orginale tegneseriene fra 30-tallet kunne han bare hoppe veldig høyt

"He can jump a 10 story building in a single leap!!"

Er ikke helt sikker selv, men mener det var på 50- eller 60-tallet. Men Superman er ikke bare Superman lengre. Etter serien "Crisis on Infinite Earths" ble det bekreftet en gang for alle at det er en hel rekke forskjellige Supermen. Den første (som ikke kunne fly) var på Earth One, men vår verden er Earth Two.

spaceway: Du tenker på den med Dean Cain og Terry Hatcher? Nei, Smallville har ingenting med den møkka å gjøre. Smallville er langt mørkere og "voksen" enn den drittserien. I tillegg har vi blandt annet Adventures of Superman fra 1950- og 60-tallet med George Reeves, og sikkert enda flere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...