asdubvb Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hei. En i statene kjøpte et par Skullcandy Skullcrushers, og sendte det til meg. Det var digg helt til kabelen hekta seg til et eller annet og røyk.... Så fikk vi en til å lodde dem. Funka fint helt til bassen ble borte. Jeg prøvde å røre litt på batteriet, da funka den litt noen ganger, men nå er den helt borte. Og nå røyk faen meg ledningen igjen. Er garantien borte nå eller? Må jeg da eventuelt sende det til statene? Gitarlæreren min er god til å lodde og sånt, men trur dere det går an å fikse det sånn at jeg får igjen bassen og greier? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Det er vel loddbart tror da jeg Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Another one bites the dust!! Det er ikke smart å handle ting fra USA. Angående garanti så er det ingen garanti som dekker vandalisme. Lenke til kommentar
asdubvb Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Det er vel loddbart tror da jeg Ok. Får se hva han får til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå