Zced Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Heihei Skal kjøpe HTC Desire nå fra Komplett.no, og lurer på en ting. Når man kjøper hos de uten abb. er den låst til telenor da? eller kan jeg fortsette å bruke Onecall på den? HTC Desire - Komplett.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Kjøper du uten abonnement, så får du en telefon som nettopp er uten abonnement. Da kan du selvfølgelig bruke hvilket SIM-kort du vil i telefonen. Lenke til kommentar
Zced Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Kjøper du uten abonnement, så får du en telefon som nettopp er uten abonnement. Da kan du selvfølgelig bruke hvilket SIM-kort du vil i telefonen. Okei, takker for svar Bare lurte siden når jeg skulle kjøpe den på en butikk her jeg bor så spurte jeg om den uten abb. å de sa at den ville være låst til telenor Men takk igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Bare lurte siden når jeg skulle kjøpe den på en butikk her jeg bor så spurte jeg om den uten abb. å de sa at den ville være låst til telenor Det høres veldig merkelig ut. Når du kjøper en telefon uten abonnement er det nettopp for å slippe dette. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 En telefon uten abonnement kan også være operatørlåst. Se her, nederst i listen. Kan også være låst om den er kjøpt hos en teleforhandler: http://nettbutikk.telenor.no//ProductSubscription.aspx?varekategoriid=mobiltelefoner3&varekat=MOBIL&vareid=HTCBRAVOTELENOR.NO Den du kjøper hos Komplett.no er IKKE låst. Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Den er nok ikke låst siden det ikke står noe om det. F.eks.: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=599847 er låst, men jeg ville hørt med komplett først Kjøper du uten abonnement, så får du en telefon som nettopp er uten abonnement. Da kan du selvfølgelig bruke hvilket SIM-kort du vil i telefonen. Okei, takker for svar Bare lurte siden når jeg skulle kjøpe den på en butikk her jeg bor så spurte jeg om den uten abb. å de sa at den ville være låst til telenor Men takk igjen En butikk kan selge deg en telefon som er låst uten å selge den med abonnement. Det er opp til butikken, men da må de opplyse om at den er låst, ellers så kan de fort få en lite fornøyd kunde og mye styr med heving av kjøp. De kan stort sett bestille ulåste telefoner også, men da koster det gjerne noe mer for telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå