MST Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Hei. Det har seg sånn at jeg fikk min nye HTC forje uke og jeg er kjempefornøyd bortsett fra en ting. Det har seg sånn at den plutselig sletter alle mld fra mobilen helt tilfeldig og jeg lurer på hva som er problemet? Plutselig er det ingen meldinger på mobilen.. :S Etter dette skjer ber jeg bedt om å unlocke simkortet med pinkoden igjen. Endret 6. juli 2010 av cyclo Tittel endret da original tittel brøt med retningslinjene Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Bump.. Idag forsvant plutselig helt alle meldingene i inboxen igjen og det kom opp at message programmet ikke fungerte og måtte tvangs-lukkes og etter det kom det opp at android måtte tvangslukkes også.. Den sliter også med å slå seg av ofte og jeg må som regel ta ut batteriet for at den skal gidde å skru seg av.. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg kan jo svare det samme du hadde fått beskjed om fra HTC support, ta en tilbakestilling av telefonen til fabrikkinnstillinger... Høres ut som et softwareproblem som kan løses av det... /Espen Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Idiotisk spørsmål, men hvordan gjør jeg det? EDIT: fant det Endret 3. juli 2010 av MST Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 hei! har en venninne med samme problem som deg, løste det seg med tilbakestilling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå