Gå til innhold

Hi-Capa 5.1 eller Beretta M93R II

Anbefalte innlegg

Ok. Jeg har nettopp kjøpt meg en KWA KM4 SR10 rifle, men jeg trenger en sidearm også. Jeg har sett litt rundt om kring på forskjellige nettsider og i butikker, og kom fram til to pistoler som jeg har utrolig lyst på. Tingen er at jeg kan bare kjøpe en av dem; Tokyo Marui Hi-Capa 5.1 eller Beretta M93R II fra KWA.

Tokyo Marui er kjent for sin "evigvarende" kvalitet, og KWA skal visstnok være ganske sikre også.

Berettaen, i motsetning til 5.1, har full-auto modus som kan være veldig praktisk i foskjellige milsim-scenarioer. Hi-Capa ser veldig bra ut synes jeg, men det gjør Berettaen også.

Grunnen til at jeg ikke vet hva jeg skal velge er bare på grunn av merkene. Hadde M93 vært laget av Tokyo Marui, ville den vært en sikker vinner. Det kan godt være at KWA er like gode i kvalitet, men jeg trenger noe som kan støtte den teorien.

Det jeg spør om er om KWA er noe å stole på? Hvis det er noen som eier en av disse pistolene, kan dere gi meg et kort "review" av dem?

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

KWA lager gode pistoler ja, har hatt en Beretta M9 fra de i litt over 2 år og fortsatt min hoved sidearm. Nå skal det sies at jeg ikke bruker den såpass mye som jeg pleide, da sidearm er noe som generelt bare ser kult ut i hylsteret men sjeldent brukes i spill, med mindre du går inn for å bare bruke den en stund. Brukte den aktivt til litt blink runder og sånn en periode så har vel gått til sammen rundt 4000 kuler gjennom den tenker jeg. Personlig ville jeg bare valgt den du tror du vil få mest glede av, da full auto eller ikke.

Lenke til kommentar

KWA lager gode pistoler ja, har hatt en Beretta M9 fra de i litt over 2 år og fortsatt min hoved sidearm. Nå skal det sies at jeg ikke bruker den såpass mye som jeg pleide, da sidearm er noe som generelt bare ser kult ut i hylsteret men sjeldent brukes i spill, med mindre du går inn for å bare bruke den en stund. Brukte den aktivt til litt blink runder og sånn en periode så har vel gått til sammen rundt 4000 kuler gjennom den tenker jeg. Personlig ville jeg bare valgt den du tror du vil få mest glede av, da full auto eller ikke.

Ok. Høres bra ut. Da har jeg ihvertfall frihet til å velge. Full auto høres ganske kult praktisk ut da, men Hi-Capa ser utrolig kul ut. Kan ikke klage på M93R-ens utseende heller da.

Jaja, takk for responsen.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...