fjarle Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 The Package er The Incredible Machine for Iphone. Les mer Lenke til kommentar
superclementz Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hva menes om strømforbruket ved spilling på de forskjellige plattformene? Jeg skal ikke påstå jeg har spilt spesielt mye på iPhonen min den gangen jeg brukte den. Det jeg skal påstå er at jeg spiller mye på min Android telefon (Nexus One), og har inntrykket av at spill her spiser opp batteriet mitt rimelig bra. Er det noen forskjell på plattformene når det gjelder dette? Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvor ble det av barcodsene som dere hadde begynt med? Jeg syns Gem miner fungerer utmerket, det er jo ikke akkurat vanskelig å trykke på en knapp en gang i blant. Og for de som ikke viste det så går det an å bruke D-paden til å styre med. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Er det slutt på testing av JAVA spill ? Lenke til kommentar
Howy95 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hvorfor ikke teste Maemo-spill? Lenke til kommentar
Knut__ Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Gem Miner er konge på Desire i hvertfall, jeg gleder meg til jeg får UK sim og kan laste end full versjon fra Android Market Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg