Insomniatic Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Etter sist spillte sang på HTCen min, så husker den hvor den er i sangen og hvilken sang, men man får ikke spillt den av. Man kan trykke play, men det skjer ingenting. Man kan bytte sang, men kommer bare samme sted i sangen som de forrige (uten at den spilles av) Har skjedd flere ganger før, man har bare trykka soft-reset knappen, men orker ikke å måtte gjøre det hver gang Noen som har opplevd noe lignende, og fiksa det? en annen ting; hvordan kan jeg hindre den i å automatisk koble seg opp mot nettet og laste ned album art til sangene? klarte å krysse av for at den skulle gjøre det automatisk hver gang uten å spørre Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 bumper denne, ettersom jeg fortsatt trenger hjelp Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 bumper denne, ettersom jeg fortsatt trenger hjelp Ligger fix på HTC`s nettsider;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå