Gå til innhold

Red Dead Redemption, spørsmål.

Anbefalte innlegg

Hei sann. Har hatt RDR siden det omtrent kom ut for en liten stund tilbake, fikk da spesial edition, så fikk den koden hvor man kan få hest, guld gunner, osv..

Her omdagen fikk jeg problemer med Xbox`n og måtte da slette og formatere alt, tok vare på savegamesen til RDT.

Igår når jeg installerte spillet igjen, og la inn savegames. Savegamesen er det ikke noe galt med, men under downloads, eller der man kan se nedlastet innhold til spillet, i hovedmenyen på spillet. Der sto de tre tinga jeg hadde fått ekstra før.

Men nå står de ikke der lenger, men jeg har de in-game. Har hesten, og guld pistolene, men hvorfor står det ikke inne på nedlastet innhold??

Har prøvd å taste koden engang til, men det funker ikke. Pga koden er brukt. Og det er den jo, brukte den første gang når jeg installerte spillet..

Håper noen vet, og kan hjelpe meg.

Lasse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men føre jeg formaterte, de første gangene jeg spilte, da sjekket jeg inne på nedlastet innhold, inne på spill menyen, etter å ha startet spillet så trykka jeg på Y-tasten. Da sto det tre ting nedover der. Den hesten, våpenet, og sånn.

Mulig det var fordi den lastet det ned første gangen, og nå etter jeg formaterte og la det inn, så lå det i savegamesen?

Lenke til kommentar

De tre følger med i Limited Edition og åpnes opp når du bruker koden. Når du formaterte slettet du nok alt inkludert profilen, så da slettet du nok dem også. Sannsynligvis må du nok bruke koden om igjen for å få de tilbake.

Btw, du vet vi har en egen tråd under Konsoll -> Generelt? Bruk heller den tråden.

Lenke til kommentar

Les posten hans en gang til. Han skrev jo at han har dem ingame, så de er jo ikke slettet. Hvorfor skal han bruke den tråden for et xbox-relatert spørsmål?

Extra content mener jeg å huske at du finner ved å klikke på start og gå inn i options? Mulig jeg husker feil her, men prøv...

Lenke til kommentar

Hmm, synes dette er veldig merkelig. Ettersom jeg mener å ha hatt de i downloadet content i spillet før. Men nå har jeg ikke de der... Noen andre som kan bekrefte at de ligger i download content i spillet. Dere som har Limited edition her inne..

Og hvordan finner man lasso?

Endret av lasse958
Lenke til kommentar

Igår kveld når jeg skulle spille lå brått den hesten, og de to andre inne på Download content.. Av en eller annen grunn ligger de der igjen. Hehe, lastet også ned en oppdatering igår når jeg skulle spille...

En ting jeg lurer på, når kan man dra til den nederste delen av kartet? Nå så er brua delt, så kommer ikke over.

Og er det flere som har merka at spillet hakker/lagger sånn smått innimellom?? Innimellom når man rir med litt hastighet inne i byen, f.eks armadello byen??

Eller er det bare hos meg?

Lenke til kommentar

Okay, takk skal du ha...

Igår kveld når jeg skulle spille lå brått den hesten, og de to andre inne på Download content.. Av en eller annen grunn ligger de der igjen. Hehe, lastet også ned en oppdatering igår når jeg skulle spille.

Og er det flere som har merka at spillet hakker/lagger sånn smått innimellom?? Innimellom når man rir med litt hastighet inne i byen, f.eks armadello byen??

Eller er det bare hos meg?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...