nybb Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hva er hensikten når forumbrukere deltar i f.eks. telletråder? Gjør dere det for å få innlegg? Er det gøy å telle? Det siste du spiste - hvilken sang du hører på .. ? Hvorfor poster dere det? Ønsker saklige svar Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Telletråder er vel bare unyttig, men hvilken sang hører du på, hva spiste du sist ol. er jo egentlig litt sosialt 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Jo, men hva ønsker man å oppnå med responsen man får? Mye mere sosialt å diskutere emner man interesserer seg for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Noen bruker telletrådene for å få tiden til å gå, eller poste i de når de kjeder seg. Visst du har null interesse for slike tråder kan du jo holde deg borte fra de. Disse trådene ligger i kategorien "Lekeplassen" og er kanskje for de litt mer barnslige forumbrukerne. () Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Faen jeg hater når folk sier at hvis du ikke liker noe, skal du bare la være å kommentere. Uten klaging hadde alt gått til fuck Politiet likte ikke mordere, voldtektsmenn og tyver, så de bare unngikk dem. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg har null interesse for trådene og holder meg langt borte fra dem. Men de som holder på inni dem må jo være totalt hjernedøde individer. Nå kommer det sikkert en eller annen aggressiv fjortisfaen derfra og skal forsvare dilldallet han holder på med, med nebb og klør så klart. Det er bare til å le av. Høyt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Men de som holder på inni dem må jo være totalt hjernedøde individer. Akkurat som de som spiller WoW ? Eller deg selv, ser jo at du har postet på Lekeplassen også. Endret 12. juni 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hallo...hallo...åh jeg får vondt...spilling er mer avansert enn telletråder. Lekeplassen består av mer enn telletråder - og jeg tror jeg var innom bare for å "sabotere" litt. Hva sa jeg, nebb og klør. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Det er spennende og utfordrende:) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ikke akkurat! Å poste i de trådene er jo som å poste noe i notepad, ingen bryr seg det du skriver og ingen kommer til å svare på det. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Slik at enkelte idioter kan få plusser. Sjekk: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1077284&view=findpost&p=15734940 Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hallo...hallo...åh jeg får vondt...spilling er mer avansert enn telletråder. Lekeplassen består av mer enn telletråder - og jeg tror jeg var innom bare for å "sabotere" litt. Hva sa jeg, nebb og klør. Jeg ler av deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hallo...hallo...åh jeg får vondt...spilling er mer avansert enn telletråder. Lekeplassen består av mer enn telletråder - og jeg tror jeg var innom bare for å "sabotere" litt. Hva sa jeg, nebb og klør. Hahah, ok. Visst du sier det så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå