EsAa Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hei! Jeg reklamerte på en jakke her om dagen, og det gikk helt fint. Jeg fikk en tilgodelapp. Samtidig som dette fortalte selgeren at jeg kun - kunne bruke tilgodelappen på tilbudsvarer. Greit tenkte jeg, og sa "ok". Uansett kommer jeg tilbake i dag, og skal ha meg et par fotballsko som er på tilbud. Da kommer selgeren på nytt, og sier at jeg nå kun kan bruke tilgodelappen på det samme merke som jakka var. Er det riktig at han kan si noe slik? Jeg har da ikke lyst på fotballsko med dette merket. Finner ingen info. om dette på nettet, så jeg setter pris på litt hjelp angående dette problemet. EsAa Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Krev pengene igjen, ny jakke eller skaden reparert. Forbrukerkjøpsloven sier ikke noe om at forhandler kan gi deg tilgodelapp ved reklamasjoner. Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Hei! Takk for svar. Gikk til en annen selger. Han brydde seg ikke. Men likevel var det noen merkelig ord fra den andre selgeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå