aafk Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Å kjøpe kosttilskudd i Norge er dyrt, både fra butikk og på nettet. Jeg lurte derfor på om det lønner seg å bestille fra utenlandske nettbutikker. Ser for meg at toll + frakt kan veie opp for prisforskjellen? Ta for eksempel BSN N.O Xplode fra Cheapuksupplements. Denne siden påstår å være den billigste på dette produktet i Europa. Her koster en boks £ 34.99, noe som tilsvarer 337 norske. Dette er altså 317 kroner billigere enn i Norge.(654 kr,Gymgrossisten) Spørsmålet da blir.. Hvor mye sparer man på dette hvis man legger til frakt og eventuell toll. Cheapuksupplements er jo en nettbutikk innenfor EU, så blir det trøbbel med å få dette inn i landet? N.O Xplode selges jo også i Norge, så det er vel ikke noe i dette produktet som er ulovlig i Norge da? Hvor mange bokser kan jeg da bestille for at dette skal skje på lovlig vis? På forhånd takk Lenke til kommentar
Awkins Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 + moms: 85 kr + eventuell toll + fortollingsgebyr: 70 kr + frakt Tipper det blir ca. samme prisen når alt er medregnet, og du må vente lenger på å få pulveret. Om det er mulig å bestillte slikt fra utlandet er jeg usikker på. Det billigste er nok å ta en tur til Sverige Lenke til kommentar
aafk Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Kjøpte i Sverige forrige gang jeg var der, kosta 550 svenske. Men er tom og trenger meeeer! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 www.discount-supplements.co.uk/ Veldig fin nettbutikk. Gratis frakt på varer under 2kg, 1-3 uker frakt. Har handlet et par ting som vektskiver, proteinpulver, gainer og creatine, fornøyd Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Alltid greit å høre med nettbutikkene hva slags policy de har på faktura (invoice) og slikt, hvis de legger det på innsiden så er det gode sjangser for å slippe gjennom uten andre ekstrakostnader enn frakta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå