Muffinss Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10008625 Dom kan true korset i det norske flagget. Fair enough at mange er imot statkirken n stuff, men at flagget vårt kan endres pga et kors? Føler at det blir å dra det litt langt, tross alt et symbol for alle. EDIT: Så akkurat at det var en annen tråd om dette, jeg faila rett og slett Steng dette. Endret 11. juni 2010 av Muffinss Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Steng dette. Burde stå åpent til skrekk & advarsel og eksempel på useriøs media Nei, korset forvinner garantert ikke hverken fra norges, sveriges eller danmarks flagg, for å nevne noen Forside papirutgave av Vårt Land VG er ikke noe bedre, men farer med samme tøyset. De burde vel få et trekk i pressestøtten på noen hundretusen. I stedet for å drive folkeopplysning bedriver de fordumming Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Steng dette. Burde stå åpent til skrekk & advarsel og eksempel på useriøs media Nei, korset forvinner garantert ikke hverken fra norges, sveriges eller danmarks flagg, for å nevne noen Forside papirutgave av Vårt Land VG er ikke noe bedre, men farer med samme tøyset. De burde vel få et trekk i pressestøtten på noen hundretusen. I stedet for å drive folkeopplysning bedriver de fordumming Vårtland som startet hysteriet ja.. Hvorfor er jeg ikke overasket Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Vårt land, det ligger litt i navnet at de er patriotiske. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Vårt land, det ligger litt i navnet at de er patriotiske. Kristen patriotiske om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Mest det første, kanskje? Mest det første, kanskje? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Mest det første, kanskje? Mest det første, kanskje? Kristent du tenker på ja Var jo de som fikk oss blandet med i mohammed tegning saken Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det var vel Magazinet, var det ikke det? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det var vel Magazinet, var det ikke det? Ja i Danmark ja men Vårt land i Norge Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Her tror jeg nesten jeg må være litt påståelig. Det var Jyllands Posten som trykte dem først, i danmark. Det var Magazinet (og red Vebjørn Selbekk) i Norge. Er ikke sikker på at VL trykket dem engang, men det kan jo hende. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Her tror jeg nesten jeg må være litt påståelig. Det var Jyllands Posten som trykte dem først, i danmark. Det var Magazinet (og red Vebjørn Selbekk) i Norge. Er ikke sikker på at VL trykket dem engang, men det kan jo hende. Hehe slik var det ja lett å blande aviser men ok trodde vårt land var først men var nok exstra my bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå