Gå til innhold

Uteveringsbilag på en fotball drakt

Anbefalte innlegg

fikk utleveringsbilag fra min lokale post.. de har mottat drakten, som er kommet fra danmark unisport..

jeg har altså betalt 90 dkk til unisport for frakt og ekspedition.. + moms da

og nå har jeg fått en brev fra posten,, at de har drakten min der, og jeg må betale 108 for fortolling og 158 for utlagt mva.. ( det ser ut som de stjeler fra meg )

fordi jeg har bestilt drakt før på akkurat samme måte, og fikk den i posten min.. uten noe utleveringsbilag.. hvorfor har de stoppet drakten min egentlig og ikke levert denn i posten min

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du kjøper noe fra utlandet så skal du betale varens pris + frakt + moms + toll + fortollingsgebyr. Dersom varens pris er inkl landets moms så skal denne trekkes fra. Dersom du nå har betalt Norsk moms til selger og nå også blir krevd for moms av posten så har enten posten eller avsender gjort en feil. Siden det er et såpass lite beløp ville eg ha betalt ut varen og henvendt meg til selger for å få refundert momsen som du har betalt for mye.

Lenke til kommentar

jeg vet ikke hva du mener,, men det var akkurat det samme beløper liksom.. porto og ekspedition, moms og draktens verdi .. liksom jeg betalte det samme bare at drakten var dyrere denne gangen.. sit gang kosten den 529 kr, denne drakten koster 800 kr.. men de vier jo like mye, hvorfor fikk jeg ikke den i posten

Lenke til kommentar

jeg vet ikke hva du mener,, men det var akkurat det samme beløper liksom.. porto og ekspedition, moms og draktens verdi .. liksom jeg betalte det samme bare at drakten var dyrere denne gangen.. sit gang kosten den 529 kr, denne drakten koster 800 kr.. men de vier jo like mye, hvorfor fikk jeg ikke den i posten

Fordi forrige gang var du heldig som slapp unna. Denne gangen oppdaget Posten verdien, og du må selvsagt betale MVA og tollgebyr. Vekt har ikke noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...