Feh Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Dette tippet jeg etter 1. omgang: Spain to win 1-0: 200 kr til 4 i odds. Uavgjort etter full tid: 500 kr til 2.5 i odds. 0 kr gevinst hvis tyskland vinner eller spania vinner 2-0 eller mer. 100 kr gevinst hvis spania vinner 1-0 500 kr gevinst hvis det blir ekstraomganger. Tyskland kan fortsatt vinne, no doubt, men slik kampen har vært så har jeg en magefølelse om spansk seier eller ekstraomganger. Endret 7. juli 2010 av Feh Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Fy faen ass, Unibet kommer til å tjene fett på meg i kveld om ikke Tyskland scorer to før full tid nå. Helvete, tippinga mi dette mesterskapet har liksom ikke vært mer enn bare FAIL.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 100 kr i minus jeg denne kampen. var 100 i + fra 1-0 til spania, men glemte at jeg spillte 200 kr på at tyskland vant her for noen dager siden, så da ble det 100 i minus. Angrer nå på at jeg ikke satsa minst en tusenlapp på at det ble 1-0 hehe, men better safe than sorry i guess... Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 200 kroner opp etter å ha tippet Spania i finalen! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) ErlendRU: Hvor mye satte du på Tyskland? Endret 7. juli 2010 av aunmar Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Faen kor gla eg e for å ikke ha tippa hadde 9 kr på tippekortet mitt siden eg ikke får utbetalt gevinsten min fra forrige tipping før den 9ende, kunne gått på en real smell der Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jaja, da gikk det 600kr tapt på disse to dagene. Latterlig spilt av Tyskland dessverre. Om de ikke får det første målet, så har de tapt. Hva skal dere spille Uraguay-Tyskland og Nederland-Spania? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hva skal dere spille Uraguay-Tyskland og Nederland-Spania? Tyskland og Spania. Vant i går på Nederland og i dag på Spania. Lav innsats da, men det er så deilig. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tenker det samme selv. Men er vel rimelig lav odds. Selv om jeg spiller dobbel. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Blekkspruten har visst gått for Spania denne gangen. For de vel overtroiske folka, hvorfor ikke sette penger på Spania? Snåsamannen>Blekksprut. What? Fyren har hatt alt rett når det gjelder Tyskland i dette VM. Han tippet at Tyskland skulle slå England. At de skulle slå Argentina. Han tippet til og med at Serbia skulle slå tyskerne. Slå den du! I Forrige mesterskap sa Paul og at Spania skulle tape for Tyskland, da vant de. Så det er vel en korrigering den har gjort Vi så jo hva Snåsamannen greide. Dere skulle ha hørt på blekkspruten. 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Noen som spiller på Betsson? Ser oddsen er litt bedre der. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Tyskland og Nederland.. Oddsen duger Unibet for min del.. Betsson funker ikke i browseren min. Ingen som har noen interessante kupponger å vise til fra dagens match? Endret 7. juli 2010 av Balthier842 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg har kun vunnet ei gang dette VM, og da vant jeg 50 kr Allerede tjent inn mye på tipping på Tour de France da, mye lettere og utrolig gode odds der Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Paul. He knows too much. meanwhile.bmp 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ingen som har noen interessante kupponger å vise til fra dagens match? Bare synd jeg var feig og ikke satset mer Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Noen som spiller på Betsson? Ser oddsen er litt bedre der. Spiller på betsson. Synes den er oversiktlig og fin, samt gode odds! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Noen som har noen formeninger om disse. Nederland-Spania handicap 1-0 uavgjort. Uraguay-Tyskland handicap 1-0 Tyskland. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Sweet. Gleder meg til neste bong jeg vinner over 3000 på. Noen som har noen formeninger om disse. Nederland-Spania handicap 1-0 uavgjort. Uraguay-Tyskland handicap 1-0 Tyskland. Oddsen? Jeg hadde ikke satt penger på den. Tyskland-kampen tror jeg skal være grei. Det er "lite" å spille for og nervene er sikkert gjemt helt vekk. Uruguay er ikke et dårlig lag, men tror HC skal gå greit der. Spørs litt på oddsen. Nederland - Spania hadde jeg ikke tippa på. Hvertfall ikke resultattipping. Kanskje for over 3 i odds. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Ca 11 tilsammen 3.65 på uavgjort handicap til Nederland. Tyskland kampen er det 3.05 til Tyskland. Uavgjort 3.60, kan uavgjort den kampen også være en fordel? Det er hvertfall god odds. Endret 8. juli 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå