Gå til innhold

Fotball-VM 2010: Odds- og tippetråd

Latias

Anbefalte innlegg

Dette tippet jeg etter 1. omgang:

Spain to win 1-0: 200 kr til 4 i odds.

Uavgjort etter full tid: 500 kr til 2.5 i odds.

0 kr gevinst hvis tyskland vinner eller spania vinner 2-0 eller mer.

100 kr gevinst hvis spania vinner 1-0

500 kr gevinst hvis det blir ekstraomganger.

Tyskland kan fortsatt vinne, no doubt, men slik kampen har vært så har jeg en magefølelse om spansk seier eller ekstraomganger.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

100 kr i minus jeg denne kampen. var 100 i + fra 1-0 til spania, men glemte at jeg spillte 200 kr på at tyskland vant her for noen dager siden, så da ble det 100 i minus. Angrer nå på at jeg ikke satsa minst en tusenlapp på at det ble 1-0 hehe, men better safe than sorry i guess...

Lenke til kommentar

Blekkspruten har visst gått for Spania denne gangen. For de vel overtroiske folka, hvorfor ikke sette penger på Spania?

Snåsamannen>Blekksprut.

What? Fyren har hatt alt rett når det gjelder Tyskland i dette VM. Han tippet at Tyskland skulle slå England. At de skulle slå Argentina. Han tippet til og med at Serbia skulle slå tyskerne. Slå den du!

I Forrige mesterskap sa Paul og at Spania skulle tape for Tyskland, da vant de. Så det er vel en korrigering den har gjort ;)

Vi så jo hva Snåsamannen greide. Dere skulle ha hørt på blekkspruten. :w00t:

• Liker 1
Lenke til kommentar

:new_woot:

Sweet. Gleder meg til neste bong jeg vinner over 3000 på.

Noen som har noen formeninger om disse.

Nederland-Spania handicap 1-0 uavgjort.

Uraguay-Tyskland handicap 1-0 Tyskland.

Oddsen? Jeg hadde ikke satt penger på den. Tyskland-kampen tror jeg skal være grei. Det er "lite" å spille for og nervene er sikkert gjemt helt vekk. Uruguay er ikke et dårlig lag, men tror HC skal gå greit der. Spørs litt på oddsen.

Nederland - Spania hadde jeg ikke tippa på. Hvertfall ikke resultattipping. Kanskje for over 3 i odds.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...