Bebeluv Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Kampen. Det var vel ikke dumt? Trur ikke Spania klarer å slå Tyskland. Får hvertfall håpe Torres er like slapp, og spiller. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Haha, satte 500 på nederland under livebettinga - rett før Uruguay scoret 1-1 Var 1.2 i odds. Skulle tjene inn alt det tapte, da jeg ligger 100 i minus. Heldigvis gikk det bra Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Bah. Satt 400 på nederland etter 1-1 scoringen til uruguay til 2.05 i odds, men så var jeg så dum at jeg også satte 500 kr på under 4,5 mål da det var 75 min spillt eller no så scora urugay faen meg på tampen der. Bummer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Blekkspruten har visst gått for Spania denne gangen. For de vel overtroiske folka, hvorfor ikke sette penger på Spania? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Neida, gå for Tyskland dere. Dustene i Bergen hadde visst satt sin egen på saken. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 U i morra, og jeg er 250 kroner rikere Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Blekkspruten har visst gått for Spania denne gangen. For de vel overtroiske folka, hvorfor ikke sette penger på Spania? Snåsamannen>Blekksprut. Æsj, satte litt penger på at Nederland gikk videre i ekstraomgangene til 10 i odds. Surt. Jaja, Tyskland i morgen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Blekkspruten har visst gått for Spania denne gangen. For de vel overtroiske folka, hvorfor ikke sette penger på Spania? Snåsamannen>Blekksprut. What? Fyren har hatt alt rett når det gjelder Tyskland i dette VM. Han tippet at Tyskland skulle slå England. At de skulle slå Argentina. Han tippet til og med at Serbia skulle slå tyskerne. Slå den du! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg tipper Tyskland i morra. Jeg har Spania som VM vinnere så jeg blir ikke skuffet uansett resultat. Med mindre Spania taper for Holland da. Men da bare utsetter jeg skuffelsen, det er jo det tipping går utpå! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg tipper Tyskland i morra. Jeg har Spania som VM vinnere så jeg blir ikke skuffet uansett resultat. Med mindre Spania taper for Holland da. Men da bare utsetter jeg skuffelsen, det er jo det tipping går utpå! Hvis Spania kommer til finalen, kan du jo også sette litt penger på at Nederland tar trofeet. Så har du helgardert deg på alle mulige måter. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ja ka dokker tippe imorra? Hadde foresten 150kr på nederland idag Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Tror ærlig talt Tyskland vinner, men jeg setter en 50-lapp på Spania. For å få litt mer spenning mens jeg ser og for å tippe litt med hjertet. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Kjører en dobbel med tysk avansement og at Sneijder scorer flere mål enn Cavani (som allerede har gått inn). Totalodds: 9.49 Innsats: 100,- Endret 6. juli 2010 av Vestaa Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Morgendagens odds: Sandefjord - RBK B Viking - Kongsvinger H Tyskland - Spania H Samlet odds på nesten 5 hos Norsk Tipping. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 5.8 hos unibet. Kan man spille norsk tipping på internett? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ja, sålenge du har NT spillekort og sånn kortleser greie. Selv har jeg spilt hos kommisjonær i VM. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Blekkspruten har visst gått for Spania denne gangen. For de vel overtroiske folka, hvorfor ikke sette penger på Spania? Snåsamannen>Blekksprut. What? Fyren har hatt alt rett når det gjelder Tyskland i dette VM. Han tippet at Tyskland skulle slå England. At de skulle slå Argentina. Han tippet til og med at Serbia skulle slå tyskerne. Slå den du! I Forrige mesterskap sa Paul og at Spania skulle tape for Tyskland, da vant de. Så det er vel en korrigering den har gjort Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Blekkspruten har visst gått for Spania denne gangen. For de vel overtroiske folka, hvorfor ikke sette penger på Spania? Snåsamannen>Blekksprut. What? Fyren har hatt alt rett når det gjelder Tyskland i dette VM. Han tippet at Tyskland skulle slå England. At de skulle slå Argentina. Han tippet til og med at Serbia skulle slå tyskerne. Slå den du! Nå begynner det å bli noen år siden jeg har hatt om sånne tegn, men meninga var at jeg setter snåsamannen over blekkspruten ja. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 ErlendRU: Du har skrevet rett http://www.dagbladet.no/2010/07/07/sport/vm_i_sor-afrika/fotball/tyskland/spania/12461144/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå