Gå til innhold

Fotball-VM 2010: Odds- og tippetråd

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah. Satt 400 på nederland etter 1-1 scoringen til uruguay til 2.05 i odds, men så var jeg så dum at jeg også satte 500 kr på under 4,5 mål da det var 75 min spillt eller no så scora urugay faen meg på tampen der. Bummer.

Lenke til kommentar

Blekkspruten har visst gått for Spania denne gangen. For de vel overtroiske folka, hvorfor ikke sette penger på Spania?

Snåsamannen>Blekksprut.

Æsj, satte litt penger på at Nederland gikk videre i ekstraomgangene til 10 i odds. Surt. Jaja, Tyskland i morgen!

Lenke til kommentar

Blekkspruten har visst gått for Spania denne gangen. For de vel overtroiske folka, hvorfor ikke sette penger på Spania?

Snåsamannen>Blekksprut.

What? Fyren har hatt alt rett når det gjelder Tyskland i dette VM. Han tippet at Tyskland skulle slå England. At de skulle slå Argentina. Han tippet til og med at Serbia skulle slå tyskerne. Slå den du!

Lenke til kommentar

Jeg tipper Tyskland i morra. Jeg har Spania som VM vinnere så jeg blir ikke skuffet uansett resultat. Med mindre Spania taper for Holland da. Men da bare utsetter jeg skuffelsen, det er jo det tipping går utpå!

Hvis Spania kommer til finalen, kan du jo også sette litt penger på at Nederland tar trofeet. Så har du helgardert deg på alle mulige måter. :p

Lenke til kommentar

Snåsamannen>Blekksprut.

What? Fyren har hatt alt rett når det gjelder Tyskland i dette VM. Han tippet at Tyskland skulle slå England. At de skulle slå Argentina. Han tippet til og med at Serbia skulle slå tyskerne. Slå den du!

I Forrige mesterskap sa Paul og at Spania skulle tape for Tyskland, da vant de. Så det er vel en korrigering den har gjort ;)

Lenke til kommentar

Snåsamannen>Blekksprut.

Nå begynner det å bli noen år siden jeg har hatt om sånne tegn, men meninga var at jeg setter snåsamannen over blekkspruten ja. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...