Bebeluv Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Hei. Er det noen som kunne hjelpe meg å spille på Unibet? Jeg har lyst til å sette penger på Nederland med handicap, og Tyskland. Men hva er så singler og dobbel? Hvor skal jeg legge pengene mine? Takk for svar, håper jeg rekker det før kampen starter. Registrerte meg forresten på Unibet nå, og overførte 150 kr, uten å se noe til de 1000,- man skulle få når man registrerte seg. Noen som veit hva som er galt? Endret 6. juli 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Først av alt må du jo gjøre et innskudd på min 150, greit nok regner jeg med. Singler er at du spiller på hver enkelt kamp. På dobbel så teller begge kampene og oddsen ganges da med hverandre. For at du da skal vinne, så må begge kampene gå inn. For å bette så skriver du inn i feltet ved siden av "dobbel" for eksempel hva du vil satse, så får du opp mulig gevinst osv og trykker på lever spill og bekrefter det hele. Gode odds på Tyskland i morgen, vurderer å spille på de og Nederland. Så blir det vel Tyskland i finalen tenker jeg! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Har redigert posten, kunne du svart på det også? Takk for hjelpen forresten Og om for eksempel det blir 1-0 til Nederland og jeg har 1-0 handicap til Uraguay, hvordan blir det med min dobbel da? Taper jeg? Eller vinner jeg fortsatt, om jeg better riktig på Tyskland kampen? Endret 6. juli 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Det gjelder vel når du vinner tror jeg. Usikker på hva slags tilbud de har nå, men når jeg registrerte meg fikk jeg 100% gevinst opp til 1000. Altså hvis du egentlig vinner 200, så vinner du 400. Men dette gjelder vel bare én gevinst. Mulig jeg tar feil nå, så noen får rette på meg om det er feil. Edit: Du taper hvis det blir bare 1-0 til Nederland, for da vil det jo være "1-1" og kampen går derfor ikke inn, så da hjelper det ikke om Tyskland vinner. Endret 6. juli 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Okey, Den var kjip, lurer på om jeg tør en handicap da Litt synd at jeg ikke ser de 1000,- de reklamerte for, da hadde jeg nok lett gjort det ^^ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ikke hør på meg, jeg har tapt mye på VM, men handicap på kveldens kamp hadde jeg ikke tørt. Uruguay er ikke dårlige akkurat. Tror Nederland tar det, men tipper det går til minst ekstraomganger. Sjokk meg at de vinner 5-0 nå. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Uraguay mangler nå Suarez, og slik de spilte mot Ghana, gjør at det frister med handicap. Men det er litt kjipt om jeg taper. Med tanke på at jeg har lyst til å spille dobbel. Endret 6. juli 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Unibet bare dobler beløpet opp til 1000,- Ringte de nå, så da ble det 300,- å spille for. Da vurderer jeg å satse 150 på handicap mot Uraguay og Tyskland videre. Noen andre som har noen meninger om dagens og morgendagens kamp? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det var sånn det var ja! Tyskland til 2.90 i odds i morgen er jævlig bra hvertfall! Vurderer nesten å sette en tusenlapp på det, vinner jeg da så har jeg hvertfall gått litt i pluss. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Haha, satt 150 på dobbel til Nederland og Tyskland. Damn, nå angrer jeg litt på at jeg ikke satset uavgjort mellom Uraguay og Nederland med 1-0 i handicap. Oddsen der var på 3.40. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Noen andre som har noen meninger om dagens og morgendagens kamp? For å si det sånt så har jeg noe over 2000,- på at Tyskland skal vinne hele VM, så det sier vel hva jeg mener om morgendagen? (Dvs, hva Snåsamannen egentlig har ment men..) Koselig odds på ~14 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hvorfor i helvete går det ikke an å spille på Tyskland i kampen i morra OG at de vinner VM? ååååH! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Er vel bare å spille på 2 enkeltspill det? Skal dog sies at jeg har satset både på Unibet og på Betfair. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hva skal (1-3) bety? Det ligger under kategorien vinner av VM. Vil det si at laget kan komme på en av de plassene? I så fall, så er jo alle lagene unntatt Uraguay verdt å satse på. Og noen som kan forklare meg dobbel sjanse? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 1-3 plass ja. Ganske lavt på alle. Må jo huske at alle lagene skal spille en kamp til, så Uruguay kan jo fortsatt slå Tyskland eller Spania og vinne bronsje. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Slik tenker nå jeg om dagens kamp: Nederland kvalifiserer uansett, MEN det kan stå uavgjort til fulltid. Og siden jeg ikke satser mye på kamper, så blir det maks 100 kr på uavgjort 1x2 for min del i kveld. Uruguay har jeg hvertfall ekstremt liten tro på at vinner fulltid. At nederland vinner er det jo relativt høy sjanse for, men med 1.74 i odds (bet24) så gidder jeg ikke satse noe en gang Mulig jeg setter et bet utover i kampen hvis det dukker opp noe uventet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 1-3 plass ja. Ganske lavt på alle. Må jo huske at alle lagene skal spille en kamp til, så Uruguay kan jo fortsatt slå Tyskland eller Spania og vinne bronsje. Sant, men hvor sannsynlig er det at Uraguay klarer å slå enten Tyskland eller Spania. Jeg undervurderer dem kanskje, men når så vidt slo Ghana. Så gjør jeg dessverre det. Er det mulig å bette utover kampen? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 1-3 plass ja. Ganske lavt på alle. Må jo huske at alle lagene skal spille en kamp til, så Uruguay kan jo fortsatt slå Tyskland eller Spania og vinne bronsje. Sant, men hvor sannsynlig er det at Uraguay klarer å slå enten Tyskland eller Spania. Jeg undervurderer dem kanskje, men når så vidt slo Ghana. Så gjør jeg dessverre det. Er det mulig å bette utover kampen? Sålenge sidene har livebetting (noe jeg tipper de har?) så går det fint ja. Jeg spiller på bet24 og der er det livebetting helt til siste slutt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Da satset jeg 450,- på Tyskland. Etter at dobbelen gikk i dass. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Da satset jeg 450,- på Tyskland. Etter at dobbelen gikk i dass. På kampen eller som mestere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå