Vestaa Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Herlig! Herregud hvor spennende Uruguay - Ghana var! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg spilte på kamp vinner, istedenfor "hvilket lag avanserer" Kjipt... Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Herlig! Herregud hvor spennende Uruguay - Ghana var! Hahaha! Regner med at du satt å bet negler der ja!! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hva kjører folkens i morgen? Spania-seier er vel ganske klart. Om man er dristig nok kjører man med handicap til Paraguay. Hva kan den kombineres med? Seier til enten Argentina eller Tyskland er veldig vanskelig. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Kjører safe. Seier til Spania i ordinær spilletid og at Tyskland avanserer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Er det så safe å kjøre Tyskland videre da? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ja. Tyskland har et mye mer komplett lag enn Argentina. Tror ikke Argentina's forsvar vil klare å håndtere de tyske kontringene. Dessuten har snåsamannen spådd Tyskland som vinner av VM! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Spania og ARG i dobbel. Den ville jeg og satt, hvis det var lekepenger. Tror og håper på det utfallet, men tørr ikke å tippe på det. Spania bør være bankers da. Generelt er resten av VMs kamper veldig vanskelige å tippe på. Så har kanskje prøvd meg nok. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Sukk, har dere ikke lært enda? Det å tippe på selve kampen er rett og slett galskap. Sett heller penger på mål over/under, eller andre side bets. Mye sikrere enn å tippe på selve kampen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Sukk, har dere ikke lært enda? Det å tippe på selve kampen er rett og slett galskap. Sett heller penger på mål over/under, eller andre side bets. Mye sikrere enn å tippe på selve kampen. Over/under er den "nye" trenden ja, som jeg har holdt på med i ca. 6mnd. Men, VM er og blir noe spesielt, derofr kjører jeg resultat. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Sukk, har dere ikke lært enda? Det å tippe på selve kampen er rett og slett galskap. Sett heller penger på mål over/under, eller andre side bets. Mye sikrere enn å tippe på selve kampen. Så lett er det ikke. Hadde under 2.5 mål i Tyskland - England og der ble det ... mange flere. Samme med Slovakia - Italia. Der ble det 3-2. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Sukk, har dere ikke lært enda? Det å tippe på selve kampen er rett og slett galskap. Sett heller penger på mål over/under, eller andre side bets. Mye sikrere enn å tippe på selve kampen. Så lett er det ikke. Hadde under 2.5 mål i Tyskland - England og der ble det ... mange flere. Samme med Slovakia - Italia. Der ble det 3-2. Jepp, egentlig i dette VM har det vært enklere å tippe resultat. Første del av VM -> nesten ingen mål. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Tyskland er videre! Min største bekymring har vært Brasil og Argentina, nå er begge ute. Nå begynner jeg snart å ane et lite håp om at veddemålet mitt på Tyskland faktisk går inn. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Er det så safe å kjøre Tyskland videre da? Haha, var bombesikker! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Man kunne ha tjent GODE penger på å tippe 0-4 resultat i denne kampen for å si det sånn... Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Tyskland er videre! Min største bekymring har vært Brasil og Argentina, nå er begge ute. Nå begynner jeg snart å ane et lite håp om at veddemålet mitt på Tyskland faktisk går inn. Joda, får bare håpe de klarer seg uten Müller i neste kamp Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 200 kr på Spania med 0-1-handicap. For mye å håpe på? :!: Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hvis ARG - GER (med 3-0 HC) B er mulig så er ikke Paraguay - Spania noe å være gjerrig for. Hadde satt penger på det selv om jeg hadde hatt noen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Dette var for nært! :| Menmen, jeg priser meg 400 kr rikere på første mål til Villa og 1-0 til Spania! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå