Gå til innhold

Fotball-VM 2010: Odds- og tippetråd

Latias

Anbefalte innlegg

Uten at jeg har sjekket oddsen trodde jeg Spania var dårligere enn Portugal, så denne kampen har overrasket meg litt. Mistekelig lite mål, og mistenkelig bra av Spania.

Ikke mye mistenkelig over at to stornasjoner innenfor fotballen er litt mer defensivt orienterte når de møter hverandre enn de ellers ville ha vært. Begge er redde for å slippe seg helt løs. Og at Spania var mistenkelig gode? Portugal vant kanskje 7-0 i pulja si, men Spania er et fantastisk landslag og det er ikke noe spesielt over at Spania spiller god fotball.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Paraguay - Japan 0-1 B

Spania - Portugal H

Traff på den ja. Godt med litt tippe-selvtillit igjen :)

Har også det nå. Spania vant, og jeg vant. :D Når jeg er på en bølge så er det kjipt at det ikke er VM-kamp før fredag. Og de er straks verre å tippe på.

Rosenborg - Alta i morra? :p

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar

Yahoooo, endelig ligger jeg i pluss dette VM inv_biggrin.gif

Ligger nå 11 kr i pluss etter at 2 fine kuponger gikk inn med totalgevinst på 1011 kr :D

Endelig, nå skal jeg bare sette opp noen fine kuponger på innspurten før jeg setter ALT på finalen, vinne eller forsvinn :p (så lenge det ikke blir Argentina - Brasil i finalen, da vet jeg ikke hva jeg skal bette på)

Endret av bad__ip
Lenke til kommentar

Hva har dette i VM-tippetråden å gjøre?

Fyren jeg siterte spurte om det. Innlegget ditt er ikke noe særlig mer on-topic det heller. :p

On-topic: 4.25 på Nederland mot Brasil? Nederland er ikke noe dårlige de, så det kan fort være penger å hente der.

Lenke til kommentar

Ok, jeg ville satt:

Nederland - Brasil B

Uruguay - Ghana H

Gir en odds på ca. 4.

Nederland har ikke overbevist, selv om de har vunnet alle kampene hittil. De er gode på å vinne tilbake ballen på midtbanen, men kommer motstanderen seg forbi midtbanen er de straks i trøbbel. Og når motstanderen er Robinho, Kaka og Fabiano så kan det bli stortrøbbel. Brasil på sin side virker nesten komplett. De kan gruse et lag hvis de vil, men denne utgaven er mer taktisk og de scorer de målene de trenger. I kampen mot Chile kunne de gått på mange kontringer, men man ser tydelig at de roer ned siden de ikke trenger å score. Hvis de bare vil kan de som sagt gjøre mye mer. Nesten det samme som Spania i går. Man ser at Villa får ballen, men han av alle spiller den helt tilbake til midtstopperne for å roe ned og ha kontroll. Bakover er de veldig stabile og virker til å ha kontroll. Jeg skal heller ikke undervurdere Nederlands offensive styrke, for den er eksemplarisk, men jeg tror alt i alt at Brasil er sterkere og vinner denne før full tid.

Uruguay - Ghana. Forlan og Suarez mot RBK-Annan... Trenger jeg si mer? :p Greit, det er litt verre enn det, men jeg tror Uruguay kommer seg lett videre.

Lenke til kommentar

Ja,er jo rimelig gode odds på holland i dag. Men hvor sannsynlig er seier når man tar slovakia kampen i betraktning, vis-a-vis brazil - chile?

Irrelevant spør du meg. Kamper lever sine egne liv og tidligere kamper har lite å si. Allikevel tror jeg Brasil vinner, men håper Nederland.

Lenke til kommentar

4.25 på Nederland mot Brasil? Nederland er ikke noe dårlige de, så det kan fort være penger å hente der.

Dere skulle ha hørt på eksperten...

Det gjorde jeg, og mangler en Uruguay-seier for å vinne 1500 (drar på ferie i morgen, så de pengene hadde vært gode å ha med) Nervøs nå :p

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...