Gå til innhold

Fotball-VM 2010: Odds- og tippetråd

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fytti helvete jævla Nederland som får mål i mot når jeg spilte på handicap. Sjekka VGLive på jobben 2 min før slutt og var i det hele tatt ganske fornøyd med at jeg kom til å vinne hvertfall LITT penger, men neida. Er liksom ingenting som vil seg, har bare vinni småtteri til nå og tapt altfor mye. Balleballeballe.

Edit: Tror ikke ejg tør å tippe på noen av kampene i morgen heller, begge kampene kan gå begge veier føler jeg.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Over 2.5 mål i Spaniakampen kan være en mulighet, men tipper det kommer til å bli svært kynisk og lite angrepsvennlig spill om det ene laget tar ledelsen...

Den andre kampen er jeg skikkelig usikker på, men har en liten følelse på at Honda skal vise seg fram igjen. Forslag?

Lenke til kommentar

Paraguay - Japan ser veldig dårlig ut tippemessig. Så den står jeg over. Tror heller jeg setter penger på Spania mot Portugal. Tror Spania er sterkere og kommer Torres også i gang går det riktig bra.

Fornøyd med trippelen min forresten. :)

Lenke til kommentar

Har troen på Portugal jeg. De vinner kanskje ikke, men tror de skal klare å holde Spania til uavgjort ved full tid. Begge lagene består av de bedre spillerne i La Liga, så de kjenner hverandre godt.

Tror det heller ikke blir så mange mål. 2 eller under. Så da må det bli 1-1 da. Spania scorer i første og Portugal i andre. ;)

Lenke til kommentar

Har troen på Portugal jeg. De vinner kanskje ikke, men tror de skal klare å holde Spania til uavgjort ved full tid. Begge lagene består av de bedre spillerne i La Liga, så de kjenner hverandre godt.

Tror det heller ikke blir så mange mål. 2 eller under. Så da må det bli 1-1 da. Spania scorer i første og Portugal i andre. ;)

Kanskje, kanskje ikke.

Spania vinner!!! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...