Ueland Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Betsson: 2000kr på Brasil, odds på 1.53, wish me luck Not so sure you need it, but good luck! Hadde ikke klaget om de ble slått ut nå, så Tyskland får det lettere. Siden jeg har sånn ca det samme beløpet på Tyskland som vinner Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Satset litt på 3-1-seier til Brasil i dag jeg. Troa på dem Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Regner med du er litt mer lettet nå Lightpixel? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Trippelen med Argentina, Nederland og Brasil går nok inn den. Første odds med gevinst hittil i VM. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Regner med du er litt mer lettet nå Lightpixel? Gjett om! xD!! elsker dere folkens, haha Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Var |-| så langt fra å få full gevinst idag... Det eneste som ødela var et ufortjent straffespark 4 min på overtid! Nå gir jeg meg snart... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Fytti helvete jævla Nederland som får mål i mot når jeg spilte på handicap. Sjekka VGLive på jobben 2 min før slutt og var i det hele tatt ganske fornøyd med at jeg kom til å vinne hvertfall LITT penger, men neida. Er liksom ingenting som vil seg, har bare vinni småtteri til nå og tapt altfor mye. Balleballeballe. Edit: Tror ikke ejg tør å tippe på noen av kampene i morgen heller, begge kampene kan gå begge veier føler jeg. Endret 28. juni 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Tja, penger på over 2.5 mål i Portugal - Spania kan vel ikke skade. Angrepsfotball all the way for begge lagene. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Tippa på 3-1 til Brasil jeg. Bah Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Over 2.5 mål i Spaniakampen kan være en mulighet, men tipper det kommer til å bli svært kynisk og lite angrepsvennlig spill om det ene laget tar ledelsen... Den andre kampen er jeg skikkelig usikker på, men har en liten følelse på at Honda skal vise seg fram igjen. Forslag? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Tenkt det samme selv. Jeg tror Japan kan skape en god del sjanser i kampen, men det kan jo hende jeg tipper med hjerte når jeg krysser av for Japan. De var fantastiske mot Danmark Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Paraguay - Japan ser veldig dårlig ut tippemessig. Så den står jeg over. Tror heller jeg setter penger på Spania mot Portugal. Tror Spania er sterkere og kommer Torres også i gang går det riktig bra. Fornøyd med trippelen min forresten. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Uff, grusomt med straffesparket Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Noen som har prøvd bet365.com ? Man kan vedde på at ingen får kort de første 10 minuttene, man kan vedde på at det blir under/over 5 innkast i de første 10 minuttene, mye gode greier. Prøver meg der i morgen. Lenke til kommentar
asad Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Spania, portugal. Hvem vinner? Drar ut om 1 min, hvis noen rekker å svare innen da blir jeg usannsynlig glad. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har troen på Portugal jeg. De vinner kanskje ikke, men tror de skal klare å holde Spania til uavgjort ved full tid. Begge lagene består av de bedre spillerne i La Liga, så de kjenner hverandre godt. Tror det heller ikke blir så mange mål. 2 eller under. Så da må det bli 1-1 da. Spania scorer i første og Portugal i andre. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har troen på Portugal jeg. De vinner kanskje ikke, men tror de skal klare å holde Spania til uavgjort ved full tid. Begge lagene består av de bedre spillerne i La Liga, så de kjenner hverandre godt. Tror det heller ikke blir så mange mål. 2 eller under. Så da må det bli 1-1 da. Spania scorer i første og Portugal i andre. Kanskje, kanskje ikke. Spania vinner!!! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Paraguay - Japan 0-1 B Spania - Portugal H Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Uten at jeg har sjekket oddsen trodde jeg Spania var dårligere enn Portugal, så denne kampen har overrasket meg litt. Mistekelig lite mål, og mistenkelig bra av Spania. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Paraguay - Japan 0-1 B Spania - Portugal H Traff på den ja. Godt med litt tippe-selvtillit igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå