Heyhooo Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Er det mulig å låse filer og mapper på HTC TATTOO? Jeg har nett fått HTC Tattoo telefonen og jeg har lyst å låse enkelte mapper eller filer, og jeg lurer på om dette er mulig? Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Om du setter punktum forran mappenavnet så blir mappen hemmelig. Det kan kanskje være en løsning? I så tilfelle vil ikke bilder, filmer, etc dukke opp i galleriet på telefonen. Eks ".bildemappe". Lenke til kommentar
Heyhooo Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Ah.. Takker Men vil at folk på en måte ikke skal komme seg inn i mappen.. Men hvordan kan de finne mappen når den er skjult? Lenke til kommentar
Heyhooo Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Om du setter punktum forran mappenavnet så blir mappen hemmelig. Det kan kanskje være en løsning? I så tilfelle vil ikke bilder, filmer, etc dukke opp i galleriet på telefonen. Eks ".bildemappe". Foresten, jeg får det ikke til å fungere:P Mappen viser på skjermen enda med punktum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå