Laman Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Er Unreal Championship kult eller? Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hey! Gamertag'et mitt: Our Kid X (uten lave bindestreker!). Spiller: -Ghost Recon -MotoGP2 -Mechassault -Wached Innkjøpsliste: -Crimson SKies (når kommer dette i butikkene?!). -Top Spin -Amped2 -PGR2 -Magic: The Gathering Add i vei, godtfolk! God helg! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Er Unreal Championship kult eller? Unreal Championship er råkult Lenke til kommentar
AL1 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hey! GamerTag: SofaSurfer Spiller Rainbow6 3 og Crimson Skies.. begge er kjempebra på LIVE! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hey, legg meg til, just fått med XBOX live gamertag : darkdrone *grin* Lenke til kommentar
Persan Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 GamerTAG: Persan Har bare Rainbow 6 3 som støtter live..... :grine: Men det blir nok flere! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Mitt GamerTag er LordOrion. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Ok flere som legger meg til ? Legger til noen jeg og, håper noen tørr å spille Crimson Skies en gang iblant Forresten, hvorfor ser jeg såå få servere på Crimson Skies? Ser kun 3 stk eller noe om ganga. 2 av og til.. Er vel flere enn som så ??? Lenke til kommentar
snikka Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Har lagt merke til det der selv. Det må jo være fler som spiller spillet samtidig!? Har spilt Rainbow six 3 de siste dagene, og der er det alltid bra med servere å velge mellom. Ellers er det fritt fram for å adde meg til friendslista deres... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Bare for å legge til noe.. jeg har disse live spilla: NHL2K3 Unreal Championship Ghost Recon og Mech Assault/MotoGP demo som fulgte med Live kittet. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Har rainbow six 3 kommet ut!? Lenke til kommentar
snikka Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Har rainbow six 3 kommet ut!? Tror det kom ut sist fredag (7.november). Er ikke helt sikker for jeg låner det fra jobben... Vi fikk det i hus onsdagen eller tirsdagen (5.11, 4.11) Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Knight Lord Har: Unreal, Midnight Club2, RBS3 og demoene Endret 30. desember 2003 av Starcraft_RULES Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Tag: Lille Lam Spiller: Raven Shield. Ghost Recon. Island Thunder. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Mitt handle er BoardkilL Har ikke fått meg communicator-sett enda, men det kommer. Har følgende spill som funker på Live: Unreal Championship Ghost Recon Midnight Club 2 Amped 2 Outlaw Volleyball Whacked Mech Warrior NFL Fever 2003 + 2004 Lenke til kommentar
m0rphX Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Tag: m0rphX Spill: PGR2, Midtown Madness 2, Rainbow Six 3 edit: bare å adde meg Endret 15. desember 2003 av m0rphX Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Tag: Betongmannen Spill: Amped 2 Crimson Skies Rainbow Six 3 + de demoene som fulgte med. Lenke til kommentar
Gamer1963 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Gamertag: Braathen ( veldig oppfinsom ) Har bare testabb. pga PGR2, men kommer til å kjøpe LIVE pakke når perioden er over. Har kjørt PGR 2 på LIVE i 2 dgr. nå og det er skikkelig moro. Mange gode spillere der ute så det blir litt mer utfordrende en bare å sitte å spille alene. Har merket meg en ting når jeg er der ute og det er at alle har headsett og snakker med hverandre i mellom løpene, da jeg ikke har dette så har de en tendens til å kaste meg ut imollom løpene, vet ikke om dette er fordi jeg ikke svarer på forespørsel eller om det er veldig mange dårlige tapere der ute ? Er det noen som har PGR 2 og liker å spille det på LIVE så legg meg til i friends lista. Send meg en beskjed så jeg kan legge til evt. dere også. Endret 8. desember 2003 av Gamer1963 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå