LekebiL Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hei hei. Jeg lurte på hva ditt xboxLIVE gamertag var, slik at vi kan prøve å samle forumet litt. Here goes: LekebiL har Whacked, Mech og MotoGP Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Gamertag: Genetic Dennis Har ghost recon, mechassualt, unreal championship og de demoene som fulgte med xbox live. Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Gamertag: StiSor Har kun demoene som fulgte med starter kittet foreløpig... Hva anbefales fra Dere som har brukt Live en stund av gode Live spill? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Gamertag: StiSor Har kun demoene som fulgte med starter kittet foreløpig... Hva anbefales fra Dere som har brukt Live en stund av gode Live spill? Ghost recon er det spillet jeg liker best av unreal, mechassualt og ghost recon. Wolfeinstein skal være det beste live spillet, kjøp det eller ghost recon. Min anbefaling. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Er det ikke til høsten Xbox LIVE kommer til noreg? :smile: Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jo, men du kan kjøpe Live kittet i England eller Sverige. Funker helt fint, du må bare finne fram til et postnummer i et av landene. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 venter uansett jeg....... Men hvordan bestiller man et år til når man har brukt opp det året med online-spilling? Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 venter uansett jeg.......Men hvordan bestiller man et år til når man har brukt opp det året med online-spilling? Det blir nok trukket fra kontoen din (du må oppgi gyldig kreditt/betalingskort når du registrerer deg). Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hmm, gamertag: Loc Anarion Har: Midnight Club II, Return to castle w..., Moto Gp2, og de demoene som fulgte med. Spiller for det meste RTCW og Moto GP2, venter med midnight club 2 over live til jeg har åpnet alle bilene og motorsyklene de fleste jeg har på friends listen er briter som spiller RTCW ganske mye, en av de er sånn rank 20, så prøver å spille mye med han, kjempegrei kar Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Høres Gøy ut.... bare må fa meg LIVE :smile: Lenke til kommentar
HFL Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 mitt gamertag er "festlige duden" Har bare de demoene som fulgte med Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 En stund siden sist, menmen.. Mitt gamertag : BoneBreaker8. Kjøpte Live i dag, funket fint å oppgi norsk postnummer. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Noen som har prøvd Midtown Madness live? Hva er forresten RTCW? Lenke til kommentar
HFL Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har prøvd midtown madness live, fett det RTCW=Return to castle wolfstein, har prøvd det og live, men det var vanskelig, jeg suger i det da, hehe Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Gamertag: StiSor quote] Beta-testinga nærmer seg slutten her i Norge, og måtte av den grunn få meg nytt gamertag! Så mitt nye gamertag er: Mr StiSor (så var det det med fantasien da ) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 er så kos, når betatestingen var over fikk betatesterne ei kul t-skjorte og et års gratis xbox live! nå må jeg også finne meg en ny tag, men venter litt med å bruke den nye nøkkelen til det kommer flere xbox live spill som er verd å kjøpe :-? Lenke til kommentar
Aziraphale Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Gamertag: Aziraphale Gleder meg til å treffe dere i Crimson Skies: High Road to Revenge Utrolig moro Live! Lenke til kommentar
snikka Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Min tag er "Snikka" Crimson Skies står å surrer i min box om dagen. Bra spill! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Gamertag: HeTox Jeg skal sende en friends request til alle som har posta her.... :nice: Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Mitt gamertag er: David Montana Alle er hjertelig velkommen til å adde meg som venn.. kjekt med noen flere norske i friends lista Jeg har Unreal Championship, Ghost Recon, NHL2k3 og demoene som fulgte med. edit: skrev feil gametag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå